به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی ،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در حاشیه نشست هفتگی شورای مدیران این نهاد از ۱۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد که موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری امسال شدند با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل کرد.

وی در این مراسم گفت: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل  برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های اصلی و مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز و دانشجو در سال تحصیلی جاری از خدمات حمایتی کمیته امداد استان تهران بهره‌مند هستند، بیان کرد: در کنکور سراسری امسال ۱۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه زیر دوهزار در دانشگاه های برتر تهران شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تأکید کرد: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی باهدف رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی دانشجویان مددجو از دیگر وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی در شش ماهه نخست امسال،گفت: سه هزار و ۷۴ مددجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی کانون های این نهاد بهره مند شده اند.

پرپنچی با بیان اینکه پنج هزار و ۹۷۹ مددجو نیز از فعالیت های این حوزه در امور آموزش خانواده نیز بهره مند شده اند،افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد:در حال حاضر برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی علت شیوع ویروس کرونا از دستور کار این نهاد خارج شده است و دوره های آموزشی نیز به صورت مجازی برگزار می شود.