به گزارش اکونا پرس،

به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورا و در تذکری خطاب به شهردار تهران گفت:  تذکر امروز بنده پیرامون اتفاقی است که طی یکی دو روز اخیر و پس از مصاحبه شهردار تهران پیرامون پس گرفتن برخی از املاک شهرداری باعث ایجاد سر و صدا در فضای مجازی شده و ما واکنش‌هایی را در مورد آن شاهد بودیم.

 وی ادامه داد: جا دارد تاکید ‌کنم که جناب آقای شهردار تهران موضوعی را مطرح کردند که  شورا از سه و سال و نیم پیش پیگیر آن است و اتفاقاً باید محکم‌تر از این هم موضوع را مطرح می‌کردند.

نظری افزود: ما  از زمان حضور در شورای شهر تهران به دنبال پس گرفتن این املاک بودیم و اما متاسفانه شاهد این  بودیم که ظرف مدت کوتاهی موضوع توسط یکی از مدیران شهرداری به‌نوعی پس گرفته شد و به عبارت بهتر عقب نشینی صورت گرفت.

نظری اظهار داشت:  من به جناب آقای شهردار تذکر می‌دهم که حال که از پس گرفتن ۶ هزار متر مربع فضا صحبت کردند چرا از پس نگرفتن هکتارها زمین و فضا در طول سه سال و نیم اخیر با وجود تاکید شورای شهر صحبت نکردند؟ از شهردار تهران می‌خواهم که در این مورد محکم‌تر بایستند و سند و مدرکی را که دوستان مدعی هستند وجود ندارد و شهرداری مدعی است که وجود دارد و تا امروز منتشر شده، منتشر ‌کنند.

وی افزود: البته لازم است تاکید کنم که وقتی صبحت از پس گرفتن املاک و فضاها می‌شود، منظورمان پس گرفتن تمام فضاهایی که به ناحق در اختیار بعضی از افراد قرار دارد. موضوع فضاهایی که به حق و با مجوز شورا یا قانون در اختیار عزیزان هست که جداست. اما فضاهایی که در این مسیر و متاسفانه خارج از قاعده و ضابطه در اختیار هر عزیزی اعم شخص حقیقی یا حقوقی قرار گرفته باید پس گرفته شود و تا همین جا هم بسیار دیر شده است.

این عضو شورا تاکید کرد: من از شهردار تهران می‌خواهم که در مسیر پس گرفتن این فضاها و املاک با قدرتمند یا فاقدان قدرت بدون تعارف رفتار کرده و این روند زودتر جلو برود.