به گزارش اکونا پرس،
به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و عضو کمیسیون انرژی در مجلس امروز (سه شنبه) در مراسم امضای قرارداد "ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک" گفت: باید تشکر ویژه ای از وزیر محترم کار داشته باشیم که بسیاری از کارهای مهم و بر زمین مانده را در مظلومیت و گمنامی اجرا می کنند و اگر اهتمام ایشان نبود بسیاری از پروژه ها در حوزه های اقتصادی و اجتماعی معطل و بر زمین مانده بود.

حسنوند همچنین گفت: جا دارد از دکتر افتخاری و همکاران صندوق بازنشستگی کشوری هم تشکر کنم که شبانه روز وقت گذاشتند تا این پروژه ۹ سال بر زمین مانده را احیا کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ساخت نیروگاه برق اندیمشک گفت: مجموعه مپنا به بهانه تعلق این پروژه به بازنشستگان عزیز از بسیاری مواهب اقتصادی و سود آن چشم پوشی کرد و این جای خوشحالی است. از طرف مردم اندیمشک از همه دست‌اندرکاران حاضر در این جلسه تشکر می کنم که در شرایط تحریم های سخت، پرچم "هر روز یک پروژه" را برافراشتند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: به همت توان داخل، دشمنی که می خواست صنعت برق ما را دچار مشکل کند، موفق نشد و ناکام ماند.

این نماینده مجلس همچنین یادآور شد: زمینه کار در سطح شهرستان اندیمشک فراهم است و در صورت اتمام کار این نیروگاه مهم، امکان صادرات برق فراهم خواهد بود. نیروی انسانی فنی ارزان در منطقه وجود دارد و مسئولان شهرستان نیز در خدمت اجرای پروژه خواهند بود.