مناطقی در تهران که از سطح امکانات بالاتری برخوردارند ، اصطلاحا بالاشهر تهران خوانده میشوند. بسیاری از کسانی که برای مسافرت به تهران می آیند دوست دارند برای چند روزی هم که شده زندگی در بالاشهر تهران و مناطق لوکس آن را تجربه کنند و به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران و به خصوص مناطق لوکس تهران هستند.

اما مناطق لوکس تهران واقعا کجا هستند؟

تهران دارای 22 منطقه است که هر کدام از این مناطق دارای سطح امکانت متفاوتی از دیگری هستند، اما این مناطق به گونه ای که همگی در شمال و یا در غرب آن تهران متمرکز باشند نیستند و پراکندگی دارند. معیار مناسب برای تشخیص بالاشهر یا پایین شهر بودن این مناطق میزان توسعه یافتگی آنهاست. یکی از شاخص های توسعه یافتگی اشتغال و تراکم نسبی جمعیت است که در میان 22 منطقه ی تهران، منطقه های 13،1،6 و7 دارای بهترین شاخص هستند.

شاخص های دیگری چون تعداد مراکز درمانی، مراکز آموزشی، پارک ها و مراکز تفریحی نیز وجود دارند. به لحاظ شاخص اجتماعی که عواملی مانند میزان سواد ، طلاق و میزان جرائم را در بر میگیرد ، منطقه 6 تهران بهترین وضعیت را دارد.

منطقه 1 تهران و خانه های لوکس آن

منطقه یک تهران شاید بهترین و لوکس ترین منطقه ی تهران باشد، نشانه ی این موضوع وجود برج ها و آپارتمان های لوکسی است که در محله های این منطقه وجود دارد.

محله های این منطقه شامل ازگل، اقدسیه، تجریش، الهیه، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، نیاوران، درکه و ولنجک است. شاید همه ی ما قادر به تهیه خانه به صورت دائمی در این محله ها نباشیم و یا حتی اصلا ساکن تهران نباشیم، اما اجاره روزانه آپارتمان در تهران یکی از راه هایی است که کمک میکند زندگی در این محله های لوکس را تجربه کنیم.

با اجاره آپارتمان مبله در تهران و اقامت در این محله ها علاوه بر اینکه به تمام امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی آسانی خواهید داشت، میتوانید از آب و هوای بسیار مطلوب آنجا هم استفاده کنید. چرا که بیشتر باغات تهران در این مناطق واقع شده اند و همین امر سبب شده از آب و هوای مطلوبی برخوردار باشند. سایت تهران مبله واحد های مبله ی بی نظیری در این محله های تهران دارد که اگر شما قصد اجاره آپارتمان روزانه در تهران و در این منطقه ی لوکس را داشته باشید میتوانید به این سایت سر بزنید.

منطقه 2 و گران ترین خانه های تهران

در این منطقه وسعت زمین ها بسیار بالا و برخلاف آن تراکم جمعیت بسیار پایین است. منطقه 2 که در غرب تهران واقع شده دارای لوکس ترین محله های تهران مثل سعادت آباد و شهرک غرب  است.

اگر به تهران سفر میکنید و قصد اجاره روزانه آپارتمان در تهران را دارید و میخواهید از نزدیک با سبک زندگی لاکچری مردم تهران آشنا شوید ما این مناطق را پیشنهاد میکنیم. با اجاره ی واحد های مبله از تهران مبله و قدم زدن در خیابانهای سعادت آباد میتوانید لوکس ترین بافت خانه ها را با بهترین امکاناتشان مشاهده کنید و برای چند روزی هم که شده در یکی از این خانه ها زندگی کنید.

منطقه 3 ، سرسبز ترین منطقه تهران

شاید در نظر شما هم تهران شهری باشد با رنگی خاکستری و پر از دود و آلودگی ، اما منطقه 3 از این قاعده مستثنی است. این منطقه با داشتن 73 بوستان از سرسبزترین مناطق تهران است که عموما هوای مطلوبی داشته و همین مسئله آن را به یکی از پر طرفدار ترین منطقه های تهران برای زندگی تبدیل کرده است.

این منطقه شامل محله های پاسداران، جردن، ولیعصر، ظفر، قلهک و میراداماد است. عموم این محله ها از محله های قدیمی و اصیل تهران به حساب می آیند پس بیشتر ساکنین آنجا نیز جزء تهرانی های اصیل نشین به شمار میروند.

شما با اجاره آپارتمان روزانه در تهران از طریق سایت تهران مبله میتوانید جزئیات واحد هایی که در این محله ها واقع شده اند را به خوبی تماشا کنید و با انتخاب آپارتمان مبله در محله هایی همچون جردن ،ولیصر و پاسداران از امکاناتی چون نزدیکی به یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران واقع در میدان ونک و نزدیک بودن به مجهزترین و بزرگترین مجموعه ورزشی تهران یعنی باشگاه انقلاب برخوردار شوید.

منطقه 6 تهران و محله های توسعه یافته آن

اگر به تهران سفر میکنید با اجاره آپارتمان روزانه در تهران از سایت تهران مبله و در این منطقه که از محله های  بلوار کشاورز، امیرآباد ،یوسف آباد، کریم خان ،ساعی و آرژانتین تشکیل شده میتوانید چند روزی زندگی در توسعه یافته ترین منطقه‌ی تهران به لحاظ رفاهی و اجتماعی را تجربه کنید.

با اجاره روزانه آپارتمان در تهران و در منطقه 6 آن میتوانید به بهترین مراکز آموزشی تهران دسترسی داشته باشید. همانطور که میدانید دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران در این منطقه واقع شده اند.اگر از طریق سایت تهران مبله اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید ،واحد های مبله ای که در این محله و بخصوص در محله ی کشاورز قرار دارند را خواهید دید.