به گزارش اکونا پرس،

سرهنگ علی همه‌خانی با بیان اینکه در طرح محدودیت‌های شبانه تاکنون ۶۲۰ هزار راننده متخلف جریمه شده‌اند اظهار داشت: دوربین‌های پلیس در محدودیت‌های تردد شبانه فعال بوده و برابر اعلام ستاد ملی کرونا این محدوده‌ها کاملا رصد می‌شود.

سرهنگ همه خانی افزود: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص ثبت نشدن جریمه در طرح ورود به محدودیت‌های کرونایی شبانه، دوربین‌ها از همان روز‌های اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده‌ها می‌شوند مورد اعمال قانون قرار می‌دهند؛ در همین راستا تعداد ۶۲۰ هزار خودرو توسط دوربین‌ها جریمه شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که در فروردین امسال ۲۵۶۸۹ مورد تخلف پلاک اعم از «تخلف مخدوشی و پوشش پلاک» مورد اعمال قانون قرار گرفته و ۲۱۴۷ خودرو هم توقیف شدند اظهار داشت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یکسال را برای متخلفان در پی دارد.

سرهنگ همه خانی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و شرکت در دورهمی و میهمانی به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنند.