موضوع نازایی در دنیای امروز به کمک پیشرفت علم و تکنولوژی تا حد قابل توجهی موضوع حل شده ای محسوب می شود و کمتر زوجی را می توان یافت که از لذت داشتن فرزند محروم شده باشند. روش های گوناگونی نیز برای درمان نازایی وجود دارد که بسته به صلاح دید متخصصین و متناسب با مشکل مراجع بهترین روش انتخاب می شود که در این مقاله تمرکز اصلی روی روش آی وی اف می باشد. در کنار پیشرفت هایی که در این زمینه رخ داده, یافتن یک فوق تخصص نازایی و ای وی اف از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اگر پزشک ماهر و با تجربه ای در کنار زوجین نباشد علاوه بر هدر رفتن هزینه ممکن است زمان زیادی نیز بدون حاصل شدن نتیجه دلخواه از بین برود و چیزی جز افسوس باقی نماند. یک فوق تخصص به کمک علمی که دارد و با بهره گیری از تکنولوژی موجود می تواند تا حد زیادی  باری که بر دوش زوجین وجود دارد را کم کند و در نهایت طعم شیرین پدر و مادر بودن را به مراجعین خود هدیه دهد.

متخصص نازایی و آی وی اف

  • خدمات ارائه شده توسط فوق تخصص نازایی

برای یافتن فوق تخصص نازایی در شهر خود به سایت پی جو مراجعه کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت مانند فوق تخصص نازایی در شیراز . در ابتدا با شنیدن نام متخصص نازایی این طور تصور می شود که از کمک این متخصصین تنها در درمان نازایی می توان استفاده کرد. اما این باور کاملا نادرست است چرا که حتی یک فوق تخصص نازایی خدمات بسیار گسترده تری را به مراجعین خود ارائه می دهد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

برای درمان ناباروری شناسایی علت ناباروری از نخستین اقدامات انجام شده توسط فوق تخصص نازایی است و پس از آن  یافتن راه درمانی موثر و متناسب با نیاز مراجعه قدم بعدی است. به عبارت دیگر متخصص نازایی از ابتدا تا انتهای مسیر و تا رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار زوجین می ماند و با ارائه روش های درمانی مناسب به آن ها کمک می کند. اما خدماتی که متخصص نازایی ارائه می دهد تنها محدود به این بخش نمی شود و طیف گسترده تری از خدمات را در بر می گیرد که شامل

  • درمان نازایی به روش IUI
  • درمان نازایی به روش IVF
  • سونوگرافی واژینال و لگنی
  • کربوکسی تراپی
  • تست پاپ اسمیر و غربالگری سرطان های زنان
  • انجام عمل های لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
  • کاهش ترشحات واژن
  • درمان های ترمیمی (شامل  ترمیم و تنگ کردن واژن, فرم دهی و رفع تنگی, خشکی و ...)
  • ار اف واژینال (رفع زگیل تناسلی)
  • درمان بی اختیاری ادرار

و رفع مشکلات مقاربتی دردناک از جمله آن ها است. معمولا خدماتی که ذکر شد در مطب و یا بیمارستان توسط متخصص انجام می شود اما توصیه می شود بعد از یافتن یک متخصص ماهر, ابتدا با بر قراری یک تماس و یا مراجعه به سایت پی جو و مطالعه اطلاعات موجود از ارائه خدمات مد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

Untitled1

درمان نازایی

 

  • روش های درمان نازایی (IVF)

همان طور که پیشتر به آن اشاره شد درمان ناباروری به روش های گوناگونی از جمله استفاده از دارو, جراحی, IUI (تلقیح داخل رحمی اسپرم) و در نهایت ART (روش های کمک باروری مانند آی وی اف) صورت می پذیرد. هر درمان متناسب با شرایط مراجعه کننده و تشخیص متخصص نازایی کارایی دارد اما گاهی شرایط مراجع ایجاب می کند که از روش های تهاجمی تری مانند IVF استفاده شود.

آی وی اف چیست؟

آی وی اف (لقاح آزمایشگاهی) روشی است که در آن لقاح خارج از بدن صورت می گیرد و سپس نطفه به رحم زن منتقل می شود.از این روش می توان تقریبا برای تمام افرادی که مشکل ناباروری دارند استفاده کرد اما هواره اولین راهی که پیش پای زوجین قرار داده می شود نیست.

از روش IVF معمولا زمانی استفاده می شود که لوله های فالوپی آسیب دیده و یا مسدود شده باشند. همچنین از این روش به هنگام کاهش عملکرد تخمدان, ناباروری مردان (مشکلات مربوط به اسپرم), آندومتریوز, ناباروری های بدون علت و بانوانی که به علت سن بالای 40 سال با کاهش توان باروری مواجه شده اند استفاده می شود.

روش آی وی اف جزو درمان های گران قیمت محسوب می شود و به سبب تکنولوژی که نیاز دارد حتما باید توسط یک فوق تخصص نازایی و آی وی اف انجام پذیرد چرا که اگر توسط یک متخصص انجام نشود علاوه بر خسارت مالی, جان افراد را نیز در معرض خطر قرار می دهد.

با این این اوصاف زوجینی که با مشکل ناباروری مواجه هستند چطور باید یک متخصص ماهر و با تجربه را بیابد؟ جای هیچ نگرانی نیست زیرا سایت پی جو اطلاعات بهترین و با تجربه ترین فوق تخصص های نازایی و آی وی اف را ازسرار کشور جمع آوری کرده و با اطلاعات دقیق و کامل در اختیار شما قرار داده و تنها کافی است با جست و جو در سایت پی جو متخصص نازایی و آی وی اف شهرخود را به راحتی بیابید و با مطالعه اطلاعات مندرج بهترین گزینه را انتخاب کنید و از آن جایی که آدرس و شماره تماس هر متخصص نیز درج شده است, می توانید به راحتی با متخصص مد نظر خود ارتباط برقرار کنید. سایت پی جوتمام تلاش خود را به عمل آورده تا با گرد آوری اطلاعات مفید راجع به پزشکان متخصص نازایی و تسهیل برقراری ارتباط با آن ها تا حدی به افراد جویای فوق تخصص ماهر و با تجربه کمک کند و باعث کاهش نگرانی مراجعین شود.