به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سید ضیاء الدین شجاعی برهان در دومین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه در استان زنجان تصریح کرد: مشکلات و موانع دست و پاگیر با سیاست شفافیت از تاریک‌خانه‌ها بیرون کشیده شد؛ از جمله مصادیق آن می توان به حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی و افزایش نرخ سود شستا اشاره کرد .

وی گفت: با کمک کارشناسان و فرهیختگان توانستیم راه های برون رفت از مشکلات و تسهیل امور را چاره‌اندیشی کنیم.

شجاعی برهان ادامه داد: در این وزارتخانه با استفاده از سیاست جوانگرایی به اهداف مطلوب دست یافتیم و این موفقیت حاصل تلاش ما در استقرار هدف جوانگرایی نخبگانی در سطح بنگاه‌های وزارتخانه بود که موفق شدیم ۱۲ سال عمر مدیران را کاهش دهیم ، در سازمان‌های سنتی با به کارگیری جوانان گام‌های بزرگی برداریم و از نظر و دیدگاه افراد باتجربه استفاده کنیم.

در این جلسه مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل دفتر  امور استان ها از زحمات محمدرضا یوسفی مدیرکل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به پاس خدمات ارزنده ایشان در مدت تصدی مسئولیت هایشان در مسیر خدمت به جامعه کار و تلاش زنجان با اهداء لوح تقدیر  و محمدرضا انصاری را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کردند.

در این مراسم آبی پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت متبوع در استان نیز حضور داشتند.