به گزارش اکونا پرس،

جناب آقای اردشیر نیکپور رئیس کمیته فرهنگیان شهر تهران-  ستاد یاران نیکزاد و حامیان رئیسی

بسم‌ا... الرحمن الرحیم

ان الله یا مرکم ان تودوالامانات الی اهلها

خیر مقدم خدمت همکاران خوب فرهنگی شهر تهران که به دعوت کمیته فرهنگیان شهر تهران ـ ستاد یاران نیکزاد ـ حامیان حجت‌الاسلام رئیسی شهر تهران علی‌رغم مشکلات سخت و شیوع بیماری کرونا و زمان امتحانات حضوری و مجازی دانش‌آموزان ایثارگرانه در این جلسه حضور بهم رساندید.

 عزیزان؛ خانم‌ها و آقایان! همکاران عزیز فرهنگی به استناد آیه مبارکه قرآن کریم «سرنوشت و حال هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر آن‌که آنان سرنوشت و حال خود را تغییر دهند می‌خواهم از شما اجازه بخواهم کلیدواژه «مدرسه» به‌عنوان دغدغه اصلی این‌ همایش را مطرح نمایم.

ما اهل مدرسه مروجان «نون والقلم و مایسطرون» هستیم.

ما وارثان 2500 معلم و 36000 دانش‌آموز شهید هستیم. ما ادامه‌دهندگان راه رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر فرهنگی شهید هستیم. ما سربازان ولایت در صف اول جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستیم. ما حلقه مفقوده پیشرفت و توسعه کشور هستیم. ما خواهان برقراری عدالت اجتماعی هستیم ما با هرگونه تبعیض آموزشی و طبقاتی کردن آموزش و پرورش مخالفیم و خواستار ایجاد عدالت آموزشی و احیای شأن معلم هستیم.

لذا برای رفع ظلم آموزشی که قطعاً پیشرفت و توسعه کشور در سطح کلان از پیامدهای آن خواهد بود نیازمند آن است که مدیر ارشد کشور، مدرسه را بفهمد و باور داشته باشد که مدرسه یعنی زندگی به همین ترتیب با عنایت به این‌که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دست‌اندرکار آموزش و تعلیم و تربیت و اهل مدرسه است و از سوی دیگر اخلاق کریمه، ثابت‌قدمی ایشان در مسیر ولایت، دوری از آلودگی قدرت، پرهیز از اشرافی‌گری و تکیه بر جوان‌گرایی و تحول‌خواهی می‌تواند افق روشنی برای آینده کشور باشد ، جمع کثیری از فرهیختگان فرهنگی بر این باورند که ایشان می‌توانند ناجی فرهنگ و اندیشه و آموزش و پرورش باشد و بر دردها و زخم‌های پیکره آن التیام.

با آرزوی توفیق