به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا می‌شود. 

وی تصریح کرد: به مناسبت این ایام فرخنده و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ارتقاء بیشتر سطح آگاهی مسافران از سیره زندگی ائمه معصوم (ع) برنامه‌های متنوعی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. 
عبداله پور با اشاره به اینکه امروز  شنبه ۲۲ خردادماه به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با روز دختر به دختران در دو ایستگاه شهید مدنی و شهدای هفتم تیر شاخه گل اهداء می‌شود گفت: این کار با همکاری کانون خدمت رضوی استان تهران و توسط خادمیاران محترم بارگاه رضوی انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: نمایشگاه پوستر "بانوی کرامت" در ایستگاه ارم سبز و نمایشگاه عکس "جشنواره رضوی" نیز در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) در معرض نگاه مسافران مترو قرار می‌‌گیرد.
وی تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای با نشاط و معنوی در شهر زیر زمینی و با هدف تقدیر و تشکر از پاکبانان، آتش نشانان و کادر درمان کشور مراسم جشنی با محوریت اشاعه فرهنگ رضوی به مدت سه روز در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می شود. 
وی خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی و هنری از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ و با همکاری کانون خدمت رضوی منطقه شش تهران اجرا می‌گردد.
عبداله پور در ادامه  با اشاره به تولیدات سمعی و بصری تصریح کرد: به مناسبت این روزهای مبارک با تهیه و تولید تیزر و موشن‌گرافی مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای محتوای فرهنگی ویژه این ایام از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو دعوت می‌کنیم و پادکست ویژه دهه کرامت نیز از طریق رادیو مترو در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. 
وی همچنین از برپایی پایگاه مشاوره "زیر سایه خورشید" به مناسبت دهه کرامت در  ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد و گفت: این برنامه با هدف پاسخگویی به سوالات دینی و ارایه مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی به مسافران در ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج)،‌ امام خمینی‌ (ره)، دروزاه دولت، دروازه شمیران و میدان شهدا از ۲۲ تا ۲۷خردادماه  ۱۴۰۰ توسط کارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده و سبک زندگی انجام می شود.