به گزارش اکونا پرس،
به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی گفت: این مجموعه، الگوی بسیارخوبی برای کارگران و  کسانی است که در این منطقه سکونت دارند. 
وی تصریح کرد: به دنبال  بازدیدی  که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گذشته از این مجموعه داشتند و تاکیدات ایشان مبنی بر بازسازی مجموعه ،در تعطیلی ناشی از کرونا موفق شدیم کار بازسازی را به نحو مطلوب پیگیری کنیم. 
صادقی فر افزود : بازسازی زمین چمن مصنوعی این مجموعه در اولویت کار قرار داشت و در حال حاضر آمادگی دارد تا لیگ‌های برتر و حتی مسابقات بین‌المللی را میزبانی کند.
وی تصریح کرد: مجموعه سالن کشتی و وزنه‌برداری  نیز  از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار هستند،  استخر مجموعه هم دارای بهترین امکانات در سطح کشوراست . 
 صادقی فر بیان کرد:پس از شیوع  بیماری کرونا و در این فرصت یک سال و نیم ، بسیاری از مجموعه‌های ورزشی تحت  پوشش، مرمت و بازسازی شدند تا بیش از پیش در اختیار جامعه کارگری و بازنشستگان کشور کشور قرار گیرند.  
صادقی فر افزود: به واسطه ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون به بهره برداری می رسد.