به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است:  در شرایط حاضر که جهان با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، فناوری اطلاعات بخش اجتناب ناپذیر زندگی امروز بشر به عنوان موتور محرکه و شتاب دهنده در تمامی زمینه های زندگی نمود پیدا  کرده است.
وی در بخش دیگری از پیام خود به اهمیت تکنولوژی در توسعه و پیشبرد اهداف زندگی انسان اشاره کرده و می افزاید: درهم تنیدگی فناوری اطلاعات  به گونه ای است که همه امور زندگی روزمره و کسب و کارها، وابستگی بسیار زیادی به آن پیدا کرده و آن را تسهیل نموده است.
 شریعتمداری با اشاره به بهره مندی این وزارتخانه از خدمات الکترونیک به روز و پیشرو بودن آن در این حوزه تصریح می کند: در سایه لطف خداوند متعال با
کوشش و تلاش همکارانم در مرکز توسعه فناوری اطلاعات،  این وزارتخانه توانسته در ارزیابی های مختلف از جمله توسعه خدمات الکترونیک در میان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف ، رتبه اول را به دست آورد.
در بخش دیگر این پیام آمده است: این روز را  به فعالان عرصه فناوری اطلاعات به ویژه همکاران خود در وزارتخانه، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای آنان  استمرار و توفیق روزافزون  در راستای خدمتگزاری به جامعه هدف آرزومندم.