به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازاداره کل روبط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت: این وزارتخانه در محورهای رفع مشکلات پرداخت حق بیمه های تأمین اجتماعی، روابط کار بین کار فرمایان با کارگران، تخصیص تسهیلات اشتغال زا برای بنگاه‌های تولیدی و رفع موانع اقتصادی بنگاه‌های وابسته به صندوق های بازنشستگی، خود را مسئول می‌داند.

او افزود: شرکت‌های تولیدی وابسته به صندوق بازنشستگی حتما ارزش سرمایه خود را به روز کرده و وارد بازار بورس شوند. همچنین، برای توسعه فعالیت‌های خود وارد مشارکت با بخش خصوصی شده و از فرصت‌های اقتصادی این بخش، بهره‌مند شوند.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زنجیره پگاه را یک زنجیره منحصر به فرد توصیف کرده و افزود: پگاه با ۶۷ سال قدمت برندی قابل اعتماد برای مصرف کننده است.

مرتضی اعیانی مدیرعامل پگاه تبریز نیز ضمن ارائه گزارش دستاوردهای این شرکت، گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب و بهره‌‍ مندی از تسهیلات ارزان قیمت، علاوه بر نوسازی این صنعت، با خرید تجهیزات جدید به نوآوری و تولید محصولات جدید بیشتری دست یابیم تا علاوه بر افزایش سهم بازار، به تنوع بخشی سبد لبنیات مصرف کنندگان هم کمک کنیم.