به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پیام وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خطاب به کارکنان این وزارتخانه آمده است: از تلاش های همه همکاران ارجمندم ، قدردانی و سپاسگزاری می کنم و انتظار دارم کسب رتبه های برتر در آینده تداوم داشته باشد.

شریعتمداری در این پیام، استمرار کسب رتبه اول شفافیت در بین 144 دستگاه اجرایی،بهبود جایگاه وزارتخانه در جشنواره شهید رجایی از رتبه 11 در سال 97 به رتبه سوم در سال 98 و همچنین کسب رتبه اول خدمات دولت الکترونیک در بین 166 نهاد دولتی و حکومتی را حاصل سختکوشی مستمر و تلاش های بی وقفه کارکنان و مدیران دانست.

وی اظهار امیدواری کرده است؛ تلاش های وافری که برای ارتقاء وزارتخانه در جشنواره شهید رجایی سال 99 به همت کارکنان و مدیران صورت گرفته به نتیجه برسد و این بار نیز بتواند به جایگاه بالاتری دست یابد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این پیام تصریح کرده است:  موفقیت بزرگ وزارتخانه در بخش خدمات الکترونیک، در حالی به دست آمده که هنوز بخش مهمی از خدمات سازمان تامین اجتماعی مانند حذف دفترچه های خدمات درمانی ، نسخه پیچی الکترونیکی ، بخشی از خدمات ۳۰۷۰ ،  خدمات الکترونیکی شستا، شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و  صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر،  در محاسبات و ارزیابی ها درنظر گرفته نشده است. 

وی تاکید کرده است: در صورت لحاظ شدن این موارد، فاصله وزارتخانه در بخش خدمات الکترونیک از دیگران بسیار بیشتر خواهد شد.

 شریعتمداری در پایان پیام خود تصریح کرده است:  از زحمات و تلاش های بی دریغ همکاران مجموعه  وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درحوزه  ستاد و استان ها نیز  تشکر می کنم.