به گزارش اکونا پرس،

به نقل از معاونت ارتباطات . ام.ر بین الملل شورای اسلامی شهر تهران بامداد امروز، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه۲۱، با همراهی رضا رجب زاده شهردار این منطقه طی بازدید میدانی چند ساعته از نزدیک در جریان روند انجام پروژه های منطقه قرار گرفت و همچنین آیین کلنگ زنی پروژه عمومی سازی پارک ملی هوا و فضا با حضور وی در محوطه اصلی این پارک انجام شد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در مراسم کلنگ زنی پروژه عمومی سازی پارک ملی هوا و فضا اظهار داشت: زمانی که آرم زرین سپاه را طراحی میکردند از حضرت امام خمینی رحمت(ره) سوال شد آرم سپاه با چه آیه ای از قرآن مزین شود و ایشان فرمودند: آیه( وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ)؛ در واقع ایشان چیزهایی را می دید که ما نمی دیدیم و امروز می‌بینیم که مصادیق این آیه شریفه به زیبایی محقق شده است.
امانی در ادامه عنوان کرد: اگر بخواهیم بگوییم که امروز دو بال دفاعی امنیتی و بازدارنده کشورما چیست؛ باید بگوییم یک بال، قدرت بازدارندگی و دفاعی و یک بال عمق استراتژیک ما یعنی رضایت مردم است. ما در قدرت بازدارندگی و دفاع، چیزی کم نداریم و به هیچ کس و هیچ کشور بیگانه ای وابسته نیستیم و هر آنچه را که اراده کردیم، ساخته ایم.
وی در ادامه گفت: اما متاسفانه در آن بخش دیگر که عمق استراتژیک کشور ما و رضایت مردم است عقب هستیم و بخش عمده جبران این خلاء  بر دوش ماست و تفاوت آن این است که در قدرت بازدارندگی و دفاعی ما  مدیریت جهادی، انقلابی و ولایی داشتیم ولی در بخش دیگری که رضایت مردم و خدمت به مردم و کسب رضایت آنها بوده، بعضا مدیریت های انقلابی و جهادی نداشتیم و در این زمینه عقب افتاده ایم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درادامه افزود: امروز این کلنگ زنی که در مجموعه پارک ملی هوا و فضا انجام شد، پیوند بین این دو قدرت است و در معرض عموم قرار دادن این مجموعه ارزشمند به معنای دعوت مردم به بازدید از دستاوردهای مدیریت جهادی انقلابی و اعلام حرکت به سمت جبران عقب افتادگی هاست.
وی با اشاره به وجود تعداد زیاد محلات کم برخوردار در تهران گفت: متاسفانه از بیرون اینطور تبلیغ می‌شود و به نظر می رسد که در تهران همه در رفاه  کامل هستند اما در واقع اینطور نیست و در تهران حدود ۱۰۰ محله کم برخوردار وجود دارد و همین کمبود ها باعث قهر مردم با مدیران شده که دشمنان ما آن را به غلط به قهر با نظام و انقلاب تعبیر می کنند و این موضوع به خاطر همین کارکردهای اشتباه و اشکالاتی که در مدیریت‌ها وجود داشته است ایجاد شده و ما وظیفه داریم آنها را برطرف کنیم.
ناصر امانی ضمن ابراز خرسندی از آغاز این پروژه در منطقه ۲۱ اظهار داشت:  ما نسبت به این موضوع تعصب داریم که نسل جوان و گام دومی های ما بر اساس بیانیه گام دوم  رهبر معظم انقلاب، بیایند و این دستاوردها را ببینند و احساس نکنند که انقلاب برای آنها کاری نکرده است.  بلکه اولین و مهمترین کار ما حفظ تمامیت ارضی و استقلال این کشور است و ما‌ در گام اول انقلاب به لطف شهدای عزیز قدرت دفاعی،سپاه و بسیج عزیز این را اثبات کردیم. 
وی در ادامه افزود: بسط عدالت که مهمترین خاصیت بیانه‌ گام دوم انقلاب است و جلب رضایت و احقاق حقوق مردم به همت مدیران  بستگی دارد و امیدواریم دولت سیزدهم که دولت انقلابی و مردمی نام گرفته و همچنین مدیریت ششم شورای اسلامی شهر تهران که با شعار "دوباره خدمت، تهران سربلند" از مردم تهران رای گرفته است بتوانند در حد زمان، توان و ظرفیتی که دارد با تعامل و همکاری این عقب ماندگی را جبران کنند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن تشکر از سردار حاجی زاده، فرماندهی محترم نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران و همکارانشان در دانشکده و نمایشگاه هوا و فضا افزود: بین مدیریت شهری و مجموعه هوا و فضا تعامل خوبی ایجاد شده تا ما امروز بتوانیم از دستاوردهای غرور آفرین شما بازدید کنیم و این نمایشگاه فرامنطقه ای این ظرفیت را دارد که نقشی را که باغ موزه دفاع مقدس در مرکز شهر تهران ایفا می کند را در این نقطه از شهر ایفا کند و جوانان، دانشجویان، گام دومی ها و دانش آموزان بیایند و این باورمندی را ببینند و به این باور برسند که ما در عرصه مدیریت کشور نیز قرار است دست به چنین اقداماتی بزنیم.