به گزارش اکونا پرس،

به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی همراه با مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴ تهران با حضور درمنزل وحید نوری، جودوکار طلایی ایران در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو از وی تقدیر کرد.

علوی این قهرمان طلایی را الگوی جوانان تهرانی معرفی کرد و گفت: ما به بچه های جنوب شهر می بالیم که تا امروز افتخارات بسیاری را برای میهن اسلامی مان به ارمغان آورده اند.

وی در ادامه با اشاره به وجود وحید نوری های فراوان در جنوب شهر تهران تأکید کرد: کمبود امکانات نباید مانع آن شود تا افرادی نظیر این قهرمان عزیز نتوانند استعدادهای خود را بروز دهند.

عضو شورای شهر تهران افزود: به همین جهت و در راستای توزیع عادلانه امکانات باید تلاش کنیم تا در جنوب شهر که چنین قهرمانانی دردل خود دارد، امکانات کافی چه برای قهرمانانی که مستعد طلایی شدن در المپیک هستند و چه عزیزانی که تلاش می کنند در پارالمپیک برای کشور افتخار آفرینی کنند، وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا یکی از اهداف شورای ششم و تیم مدیریت شهری فعلی را توزیع عادلانه امکانات اعم ازورزشی، تفریحی وفرهنگی در تهران عنوان کرد و گفت: ما به نوبه خود و‌بر حسب وظیفه حتما کمک خواهیم کرد برای هرچه پویاترشدن و الگو‌بودن شما برای جوانان، و امیدواریم شما هم در حفظ این روحیه کوشا باشید.

گفتنی است، وحیدنوری جدوکار کم بینای کشورمان موفق شد درمسابقات پارالمپیک 2020 توکیو مقتدرانه با شکست تمامی رقبا مدار طلای این مسابقات را بر گردن بیاویزد. وی سابقه قهرمانی درمسابقات جهانی 2019 و آسیایی 2018 و 2019 را نیز در کارنامه دارد.