به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، شهردار تهران پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا(س)، مجتمع عروجیان و خدمات رسانی به مردم توسط این سازمان در بحران کرونا در جمع پرسنل سالن های تطهیر حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه برای ما افتخار است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این خدمتی که انجام می‌دهیم در نهایت باعث این معنا شود که خداوند از ما رضایت پیدا کند، تصریح کرد: از تک تک عزیزانی که در سازمان بهشت زهرا(س) با جوهره جهادی از ابتدای بحران کرونا به مردم خالصانه خدمت  کردند. چه جهادگرانی که فتح باب کردند و چه عزیزان همکاران در سازمان بهشت زهرا(س) که ایثارگرانه به همنوعان خود خدمات رسانی کردند،‌ جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد: آن ابتدای کرونا را به یاد بیاوریم، در آن روزها ترس و خوف از این بیماری و سرایت آن همه گیر بود و در آن زمان ایستادن و خدمات رسانی به مردم ارزشی والا و بی پایان به شمار می‌رود.
زاکانی گفت: این موضوع که کار هر چقدر سخت تر و دشوار تر باشد و نیاز به تلاش گسترده تر داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، و اینکه ما هر چقدر عمق اخلاصمان و عمق اعتقادمان به سر منشاُ هستی بیشتر باشد، برکت و خیر بیشتری هم درونش نهفته است بر همگان ثابت شده و قابل انکار نیست.
این افتخار و ارزش از همان ابتدا نصیب کارکنان بهشت زهرا(س) شد که با تغسیل اموات کرونایی و تکریم خانواده های داغدار در بهشت زهرا(س) توانستید با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی تبدیل به الگوی خدمات رسانی شوید.
شهردار تهران با تجلیل از کارکنان بهشت زهرا(س) تاکید کرد: کار و خدماتی که کارکنان بهشت  زهرا(س) به مردم ارائه می کنند، خدماتی خاص و دشوار است و کار هر کسی نیست که در چنین شرایطی سخت و دشوار مانندکرونا ایثارگرانه و جهادگونه با ایستادگی مثال زدنی صحنه را خالی نکند و به همنوع خود خدمت کند.
شهردار تهران در ادامه از روند ساخت ساختمان جدید مرکز ایزوله بهشت زهرا بازدید کرد ، این مرکز بعنوان بزرگترین و مجهز ترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در جهان اسلام در زمینی به مساحت ٧٦٠٠ متر مربع  و حدود ٨٠٠٠ متر مربع بنا در دو طبقه احداث و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی در مکانی با دسترسی مناسب و با هدف سرویس دهی به عنوان مکمل عروجیان فعلی و یا در شرایط بحرانی و یا خدمات رسانی به آرامستانهای آینده شهر تهران طراحی و در حال احداث است .