به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حجت‌الله عبدالملکی به فرصت ایجاد شده در سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: در این سفرها تلاش می‌کنیم به محورهای اساسی و مشکلات اصلی استان‌ها بپردازیم.
وی، رسیدگی به پرونده‌های پشت نوبتی کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی را نیز مورد تاکید قرار داد.
وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی با تاکید بر این که حاشیه‌نشینی، زیبنده مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست، تصریح کرد: استان، اراضی کشاورزی و ظرفیت‌های عظیمی دارد؛ در نشست هیات دولت، موضوع حاشیه‌نشینی استان را مطرح و دنبال خواهیم کرد.
عبدالملکی همچنین گفت: سامانه ای متمرکز برای پیگیری نامه‌های سفرهای استانی راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به تامین آب دشت‌های استان گفت: این استان، به عنوان پایلوت "طرح‌های توسعه آبی"  با هدف رونق و شکوفایی اقتصادی و تولید قرار گرفته و بهره‌وری آب استان باید مورد توجه قرار گیرد.
عبدالملکی با اشاره به این که برای راه‌های روستایی باید اعتبارات ویژه‌ای اختصاص داده شود، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌ها در استان،اختصاص بالگرد در این زمینه را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خطاب به مدیران اظهارداشت: به نمایندگی از رئیس جمهور توصیه می‌کنم در صدور مجوز سخت‌گیری نکنید و تا می‌توانید بروکراسی‌های اداری را کاهش دهید.