در اینجا به تعدادی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد که بصورت رایگان توسط شرکت ها به کاربران ارائه داده می شوند:

انواع هدایای تبلیغاتی موثر برای تبلیغات

  1. ماسک صورت با برند تجاری

در سال 2021 با توجه به وجود بیماری کرونا ماسک صورت با برند تجاری شرکت های مختلف، مصرف کنندگان زیادی داشته است. در این سال تعداد زیادی از مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری، از ماسک استفاده می کنند. بنابراین استفاده از یک ماسک با کیفیت بالا، جذاب و شیک می تواند این فرصت را برای شما ایجاد کند که افراد مختلف با برند تجاریتان آشنا شوند و همینطور از مشتریان شما بشوند.

  1. فلش تبلیغاتی

تحقیقات نشان می دهد یکی دیگر از محصولات پر کاربرد برای افراد، یک فلش می باشد، زیرا افراد فایل ها و اطلاعاتی را که اکثرا با آنها سر و کار دارند را در فلش ذخیره می کنند و در هربار استفاده از فلش برند شما را که روی آن چاپ شده است، می بینند.

  1. لباس های تبلیغاتی

افراد از لباس های خود اغلب، مدت زیادی نگهداری می کنند و زمانی که آنها را می پوشند و به دیدار دوستان و آشنایان می روند طرح و شکل لباس، افراد مختلف را جذب می کند. بنابراین استفاده از لباس به عنوان یک محصول و هدیه ی تبلیغاتی می تواند در تبلیغ برند تجاری شما بسیار موثر باشد. شما می توانید با چاپ برند تجاریتان بر روی انواع لباس ها از جمله تیشرت و پیراهن تبلیغاتی و کاپشن و غیره افراد زیادی را با برند خود آشنا کنید.

  1. کیف و ساک تبلیغاتی

کیف و ساک تبلیغاتی از دیگر محصولات پر طرفدار هستند، زیرا این محصولات برای حمل وسایل شخصی و همچنین هنگام خرید مورد استفاده قرار می گیرند. افراد معمولا مدت زیادی از کیف و ساک های خود استفاده می کنند و عوامل اصلی که می تواند مدت استفاده ی مخاطبان را از این محصولات افزایش دهد کیفیت، مطلوبیت و جذابیت آنها می باشد. یک کیف تبلیغاتی را علاوه بر شخص استفاده کننده، افراد دیگر نیز می بینند. بنابر این استفاده از این محصولات به عنوان هدیه ی تبلیغاتی می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد.

  1. لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی محبوب هستند که همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیقات نشان می دهد که یک لیوان، معمولا بیش از 12 ماه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابر این استفاده از این محصول نیز برای تبلیغ برند تجاریتان می تواند موثر باشد.

  1. کلاه تبلیغاتی

مردم معمولا بیش از 10 ماه از کلاه های خود استفاده می کنند که در این مدت افراد زیادی کلاه آنها را می بینند و آن را می پسندند. واقعا نمی شود قدرت تبلیغاتی کلاه های تبلیغاتی را انکار کرد. از کلاه هایی که لبه دارند در هوای آفتابی استفاده ی بیشتری می شود و افراد می توانند هر روز از این کلاه ها استفاده کنند که این در مورد بقیه ی لباس ها همیشه اینگونه نیست. بنابر این استفاده از یک کلاه تبلیغاتی برای تبلیغ برندتان می تواند بسیار موثر باشد.

  1. لوازم التحریر

در هر جایی که باشیم، همه ی ما باید چیزی را بنویسیم، مهم نیست که چقدر اهل فضای مجازی شده ایم. در هر صورت ما به کاغذ و خودکار نیاز داریم تا مواردی را یادداشت کنیم. لوازم التحریر می تواند یک کالای خوبی برای تبلیغات باشد. شما می توانید، قلم ها، دفترچه های سفارشی، تقویم های رومیزی و بسیاری از محصولات دیگر را با برند تجاریتان به عنوان هدیه ی تبلیغاتی ارائه دهید. این محصولات یک مورد عالی برای مشاغل مربوط به لوازم التحریر، بیمه و مشاوره است، اگرچه هر نوع مشاغل می تواند از آنها استفاده کند.

  1. لوازم مربوط به تناسب اندام

یکی از راه های تبلیغاتی برای مشاغل مربوط به تناسب اندام و سایر مشاغل ارائه ی هدایای تبلیغاتی مربوط به تناسب اندام به مخاطبان است، زیرا با این کار می توانید مشتریان زیادی جذب کنید. شما می توانید با ارائه ی هدایایی مانند برنامه های رژیم غذایی، تقویم، توپ، مچ بند، بطری آب و غیره، مشتریان زیادی را جذب کنید. اینها نشان می دهد که چقدر به سلامتی مشتریان خود اهمیت می دهید. از همه مهمتر، وقتی دیگران برند شما را در این موارد مشاهده می کنند، تجارت جدیدی را جذب خواهید کرد.

  1. پاوربانک تبلیغاتی

امروزه مواجه شدن افراد با کمبود شارژ تلفن همراهشان می تواند برای آنها خسته کننده باشد. بنابراین هدیه دادن  یک پاوربانک تبلیغاتی که در هر شرایطی بتوان از آن برای شارژ کردن تلفن همراه استفاده کرد می تواند باعث خوشحالی مخاطب و همینطور می تواند باعث جذب مشتری به تجارتتان شود.

  1. فلاسک تبلیغاتی

در مسافرت ، محیط کار و هر جای دیگر، یک فلاسک می تواند نوشیدنی شما را سرد یا گرم نگه دارد تا در زمان نوشیدن آن لذت ببرید. بنابر این ارائه ی یک فلاسک تبلیغاتی با طرح برند تجاریتان می تواند یک راه موثر برای تبلیغ کسب و کارتان باشد.

  1. جاکلیدی تبلیغاتی

بازاریابی خوب این است که مطمئن شوید که پیام تبلیغ برند شما در جایی قرار دارد و مورد استفاده قرار می گیرد که مخاطبان شما هر روز آن را مشاهده می کنند. امروزه افراد ساعات زیادی به رانندگی می پردازند. جاکلیدی های تبلیغاتی میتواند به سوییچ ماشین و کلید های خانه متصل شوند و افراد هر باری که سوار ماشین یا وارد خانه می شوند با برند شما که بر روی جاکلیدی چاپ شده است روبرو می شوند.

  1. چتر تبلیغاتی

در آب و هوای بارانی محصولی که می تواند بسیار پرکاربرد باشد، چتر است. افرادی که در شهر های بارانی زندگی می کنند، از چتر خود بار ها و بار ها استفاده می کنند. بنابر این یک چتر تبلیغاتی با برند تجاری شما می تواند در جذب مشتری برای شرکتتان موثر باشد.

هدایای تبلیغاتی خاص

کدام محصول تبلیغاتی در سال 2021 می تواند برای تبلیغ یک کسب و کار مناسب باشد؟

مهم است که به یاد داشته باشید که هر صنعت، تجارت و هر مشتری متفاوت است. بنابراین ممکن است همه ی محصولات تبلیغاتی با سلیقه ی همه ی مخاطبان شما سازگار نباشند. شما باید اطمینان حاصل کنید که محصولاتی را انتخاب می کنید که بیشترین ارزش را با ارزش برند شما دارد. در هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی باید عواملی کلیدی مانند قدرت ماندگاری بالا، مفید بودن و بسیاری از عوال دیگر را در نظر بگیرید. شما با ارائه ی هدایای تبلیغاتی می توانید باعث خوشحال شدن افراد شوید و برند تجاریتان را به نمایش بگذارید.

جمع بندی

انواعی از محصولات تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار های مختلف وجود دارد که شرکت ها و کسب و کار های دیگر می توانند با چاپ کردن برندشان بر روی این محصولات، کسب و کارشان را تبلیغ کنند. هنگام استفاده از محصولات تبلیغاتی بهتر است محصولاتی را در نظر بگیرید که با کسب و کارتان هماهنگی داشته باشد.