اگر شما در محیط کوچکی زندگی می کنید بدون تردید خرید میز ناهار خوری مستطیلی بزرگ سبب می شود تا نظم حاکم در منزل شما از میان برداشته شود زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد. خرید میز ناهار خوری گرد با تعداد صندلی های کم سبب می شود حتی شما بتوانید آشپزخانه های خانه های آپارتمانی را نیز با این وسیله مهم و کاربردی دیزاین کنید. برای دیزاین کردن منزل شما با مبل راحتی و میز ناهار خوری گرد ایده پردازی های داریم که در ادامه آن را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

چیدمان گرد با میز ناهار خوری گرد

اگر می خواهید بر خلاف جهت دکوراسیون خطی یک ایده پردازی دایره ای شکل را به نمایش بگذارید به شما توصیه می کنیم در قدم اول میز ناهار خوری گرد را خریداری کنید. اگر در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما به اندازه کافی فضا وجود دارد به راحتی می توانید میز پذیرایی مبل های راحتی خود را نیز گرد و البته با ارتفاع کوتاه تری هم سطح با مبلمان خود خریداری کنید تا این تشابه سبب نظم در محیط شود. از سوی دیگر می توانید در صورت خرید میز ناهار خوری گرد مبلمان راحتی خود را به صورت یو شکل خریداری کنید و میز پذیرایی و میز عسلی ها را نیز گرد خریداری کنید تا یک هماهنگی به خصوصی در محیط به تصویر کشیده شود.

میز ناهار خوری گرد و مبلمان راحتی

الزامی وجود ندارد که حتما زمانی که میز ناهار خوری شما گرد است مبل راحتی شما نیز باید گرد و یو شکل باشد. اگر مبلمان شما مربعی شکل شبیه یک سرویس هفت نفره خریداری شده است اصلا جای نگرانی نیست. شما به سادگی با استفاده از دو فرش گرد و مربعی می توانید یک ایده پردازی متمایز را به نمایش بگذارید. به شما توصیه می کنیم فرش مربعی را برای چیدمان مبلمان راحتی خود که متشکل شده است از دو کاناپه و دو مبل تکی در نظر بگیرید و فرش دایره ای را برای میز ناهار خوری گرد خود مد نظر قرار دهید. به همین راحتی در یک فضا دو ایده پردازی متمایز و لوکس را به نمایش گذاشته اید. استفاده از آباژورهای ایستاده برای قسمت اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی نیز سبب زیباتر دیده شدن ایده پردازی شما می شود.

میز ناهار خوری گرد و مبل ال

همان طور که می دانید مبل ال بسیار کاربرد دارد و بسته به محیطی که در آن زندگی می کنید سایز و مساحت آن قابل تغییر است. به عنوان مثال اگر گوشه میانی اتاق نشیمن شما به اندازه کافی بزرگ است می توانید یک مبل ال بزرگ هفت نفره را خریداری کنید. برای اینکه میز ناهار خوری گرد شما لطمه ای به این چیدمان نزند به شما توصیه می کنیم آن را در نزدیکی مبلمان ال خود قرار دهید تا اصل فنگ شویی را نیز رعایت کرده باشید. هر چقدر میز ناهار خوری شما به آشپزخانه نزدیک تر باشد رفت و آمد به آشپزخانه کمتر و آشفتگی در محیط نیز کمتر می شود و همین امر نظم را در منزل شما حاکم می کند. برای خرید میز ناهار خوری گرد هیچ مانعی سر راه شما نیست مگر مساحت فضایی که قرار است آن را جایگذاری کنید.

کلام آخر پیرامون میز ناهار خوری گرد و مبلمان راحتی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید میز ناهار خوری گرد در کنار مبلمان راحتی انتخاب های بی شماری در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از سرویس مبل هفت نفره بهره بگیرید یا اینکه یک سرویس مبل راحتی ال مانند یا یو شکل را در مجاورت با میز ناهار خوری گرد خود جای دهید. اینکه سایز و اندازه صندلی های میز ناهار خوری گرد باید چگونه و با چه تعداد باشد امری است که به مساحت اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی شما بستگی دارد. اگر آشپزخانه شما کوچک است خرید یک میز با چهار صندلی را توصیه می کنیم. حال اگر قرار است در اتاق نشیمن بزرگ خود این محصول را جایگذاری کنید به سادگی با استفاده از یک فرش گرد می توانید بخش مجزای را با یک میز و صندلی دوازده نفره می توانید دیزاین کنید. امید است راهنمایی های ارائه شده در راستای آشنایی شما عزیزان با میز ناهار خوری گرد و مبلمان راحتی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.