به گزارش اکونا پرس،

دکتر میرهاشم موسوی در این نشست بر اهمیت توجه شرکتهای شستا به مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: موضوع مهم این است که شرکت‌ها به مسائل اجتماعی شهر و استان محل فعالیت خود توجه داشته باشند تا مردم و بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی بدانند که شستا به معنای واقعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است.

وی انتقال حساب‌های بانکی شرکت‌های تابعه شستا به شعب بانک‌های شهر و استان محل فعالیت را از دیگر مسائل دارای اهمیت برشمرد و افزود: شرکت‌های تابعه شستا به گونه‌ای فعالیت کنند که ضمن انجام ماموریت و ایفای تعهدات خود درقبال سازمان تامین اجتماعی، تا حد امکان خیر و منفعتی نیز برای شهرهای محل فعالیت آنها ایجاد شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی مهمترین وظیفه این سازمان را پرداخت حقوق بازنشستگان و تامین هزینه خدمات درمانی جامعه تحت پوشش برشمرد و گفت: بخشی از هزینه خدمات سازمان تامین اجتماعی باید توسط شستا پرداخت شود و انتظار داریم که شستا سهم خود را به نحو صحیح و در موعد مقرر نسبت به جامعه شریف بیمه‌شدگان و بازنشستگان ایفا کند.

در این نشست، مدیران شرکتهای تابعه شستا در خوزستان نیز به بیان مسائل مربوط به این شرکت‌ها و ظرفیت‌های موجود و بالقوه شرکتها پرداختند.