به گزارش اکونا پرس،

به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آب گرفتگی معابر سطح شهر اظهار داشت: شب گذشته بنده در کنار معاونین محترم شهردار تهران از مناطق 1 و3 و منطقه 5 را نیز به شکل سرزده بازدید کردیم.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی زیاد شب گذشته اوضاع ثبات خوبی داشت، باتوجه به آمار 137، مراجعات مردم کم شده بود و علت آن هم حضور به موقع در سطح شهر و دفع گیر جوی ها بود.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در تقاطع‌هایی که جریان آب به هم میخوردند، نیروهای ثابت به صورت شیفتی مستقر شده بود تا دفع گیر شود.

نادعلی با بیان اینکه 10 هزار نیروی شهربان طی چند روز بارندگی برای رفع گیر جوی‌ها آماده باش بودند، گفت: باتوجه به بازدیدهایی که صورت گرفت بسیاری از نقاط شهر که امکان بارش برف را دارند، ایستگاههای برف روبی آمادگی لازم را دارند و در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به قول شهردارتهران برای اهدا دو رام قطار به قم، گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و فرصتی برای اینکه درباره این موضوع با شهردار صحبت کنیم، ایجاد نشد.

نادعلی تصریح کرد: اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می خواهیم که درباره این مسائل مهم، اطلاع رسانی سریعتری داشته باشد. اما اگر بحث دادن امکانات به شهرهای دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.

 باید در همه کارهای مهم مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفتگو کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اختلاف امروز در صحن شورای شهر و قهر یکی از اعضا، گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می‌دانند که مطالبه گر باشند و نظارت خود را از طرق مختلف اعلام کنند. اما گاهی ممکن است حرف‌های تند و تیز هم مطرح شود.

 

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد، تصریح کرد: چون در ابتدای کار هستیم ممکن است برخی از عدم توجیح‎ها باعث سوء تفاهم شود.

 

نادعلی گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می‌کنم که ما در همه کارهای مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفت و گو کنیم.