به گزارش اکونا پرس،

 به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و  ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز و نخبگانی بسیجیان گفت: نقش و جایگاه این هیات ها در ساختارهای مختلف از جمله بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مهم است.

وی افزود: با توجه به دغدغه بسیجیان مرکز، حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه یکی از اصلی ترین وظیفه این هیات ها رصد مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای متناسب برای رفع آنهاست.

نرجس بختیار خلج، مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده نیز در این نشست با اشاره به این که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الگوی سومی از زن در جامعه اسلامی را ارایه فرمودند که متفاوت با الگوهای غربی و شرقی از زن است؛ گفت: ایشان الگوی سوم را زن مسلمان نقش آفرین در خانواده، جریان‌ساز و تمدن‌ساز در جامعه اسلامی معرفی کردند که در تمام شئونات زندگی اجتماعی باید ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اولویت بندی ها در حوزه زن و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیجیان در پیشبرد اهداف این حوزه تاکید کرد.

در ادامه حاضرین در این نشست مباحث و دیدگاه های خود را برای پیشبرد اهداف امور مربوط به بانوان و خانواده ارائه کردند.

در این نشست که به همت معاونت بسیج خواهران مرکز برگزار شد، مریم زمانی معاون بسیج خواهران سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز حضور داشت.