به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، علی عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره داری شرکت متروی تهران و حومه در این بازدید ضمن خوش آمدگویی به رییس پلیس پیشگیری ناجا و قدردانی از زحمات پلیس مترو گفت: تلاش ها و رشادت های این عزیزان باعث شده تا امروز مترو یک محل امن برای خانواده ها جهت سفرهای درون شهری خود باشد. 
وی با بیان اینکه درحال حاضر 7 خط  با حدود 270 کیلومتر طول در متروی تهران فعال است افزود: روزانه درمتروی تهران حدود دوهزار و صد حرکت قطار برای خدمت رسانی به مردم انجام می شود و ما به صورت لحظه ای تمام خطوط مترو را کنترل می کنیم و تمهیدات لازم برای حفظ امنیت مردم و خدمات رسانی به موقع در این شبکه دیده شده است.
سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا در این بازدید ضمن تشکر از علی عبداله پور و کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت:  شاید کمتر خانواده ای در تهران باشد که از خدمات متروی تهران استفاده نکند بنابراین این خدمت رسانی بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که در این بازدید به من دادند، اقدامات بسیار خوبی در این شرکت انجام شده است و این اطمینان حاصل می‌شود که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ امنیت یک شرایط قابل قبول و پایداری در این مجموعه حاکم است.
سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به نقش مهم مردم در متروی تهران گفت: همه ما وقتی در یک فضای عمومی قرار می‌گیریم باید نسبت به رعایت مقررات ملزم باشیم چون مشمول حق الناس است و اگر نظامات رعایت نشود دیگران متضرر می شوند چرا که می تواند خدمت رسانی را دچار مشکل کند.
رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه همکاری مردم با خادمین خود باید یک همکاری تنگاتنگ داشته باشد خاطرنشان کرد:  هرچه مردم همکاری کنند طبیعتا امکان خدمتگذاری بیشتری هم مهیا می شود. به عنوان مثال مسئله واگن ویژه بانوان را باید خودمان رعایت کنیم. این جدا از حق الناس یک حق اجتماعی برای بانوان است و باید رعایت شود. 
گفتنی است درجریان این بازدید و پیش از ورود به ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و علی عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اهدای شاخه گل به یادمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.