به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رضا شریعت در دومین  نشست ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به گستردگی فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید با فعالیت های علمی و پژوهشی، اقدامات وزارتخانه و سازمان های تابعه را پشتیبانی کنیم.

سرپرست موسسه کار و تامین اجتماعی بر مشارکت همه معاونت ها و سازمان های تابعه در این حوزه تاکید کرد و با اشاره به خدمات متعدد آموزشی و پژوهشی این موسسه از سال 1348 تاکنون اظهار داشت: پژوهش‌ها باید معطوف به پژوهش‌های کاربردی باشند.

وی گفت: رویکرد ما در موسسه کار و تامین اجتماعی،تعامل و همکاری با سازمان‌هایی  است که در حوزه پژوهش ها فعالیت می کنند.

شریعت، به تشکیل  اتاق‌های فکر در ستاد هفته پژوهش اشاره کرد وگفت:  بنا داریم از  ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که کار اجرایی کرده اند، همکارانی که کار پژوهشی انجام داده اند و  سرمایه‌های ارزشمندی برای وزارتخانه هستند و کارشناسان سازمان های تابعه در اتاق‌های فکر استفاده کنیم.

 وی با ابراز امیدواری از تشکیل دبیرخانه ستاد دائمی پژوهش در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود:  یقینا" مسائل و چالش های  حوزه های مربوط به این وزارتخانه تنها به این دولت و دولت های قبلی  اختصاص ندارد و باید با آسیب‌شناسی مسائل  به حل مشکلات این بخشها بپردازیم.

شریعت تصریح کرد:  موسسه کار و تامین اجتماعی، پژوهش های بسیاری در حوزه های مختلف انجام داده که صاحب‌نظران و علاقه‌مندان و اقشار مختلف جامعه می‌توانند از  نتایج پژوهش های  انجام شده در این موسسه استفاده کنند.