به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، علی حسین رعیتی فرد با اشاره به مشکلات اقتصادی  در جامعه افزود:  جامعه برای برون رفت از مشکلات  نیاز  به تفکر، روحیه و منش بسیجی دارد.
 وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران، کارگران و کارفرمایان شهرستان کاشان گفت:  بر اساس بررسی هایی که انجام شد، در شهرستان کاشان  دغدغه حقوق معوقه  کارگران را نداریم و از این بابت از همت و تلاش  کارفرمایان، اصحاب دولتی، مردم و نهادهای عمومی غیر دولتی و اتاق بازرگانی قدردانی می کنم.
وی نرخ پایین بیکاری، مهاجر پذیری و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص از جمله بزرگراه اصفهان_کاشان  را از ظرفیت های ارزشمند  این شهرستان برشمرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در دولت سیزدهم در تلاش هستیم تا مسایل و مشکلات را پیگیری  و موانع را برطرف کنیم، اظهار داشت: ستاد تسهیل در سطح ملی در حال بازبینی و بازآفرینی است.
وی در خصوص نکاتی که در بازدیدها مطرح شد، توضیح داد: عمده مسایل و مشکلات مطرح شده  در حوزه  تامین اجتماعی بوده  که در سطح شهرستان قابل پیگیری و رفع است.
رعیتی فرد افزود: موضوع تعهدات کارخانه ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان به تامین اجتماعی را  در تهران مطرح و بررسی خواهیم کرد و امیدواریم با تمهیداتی که پیش بینی شده مسایل و مشکلات در سطح شهرستان رفع شود.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم از کارگران و کارفرمایان به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی حمایت کنیم و موانع را از جلوی پای صاحبان صنایع که دغدغه تولید دارند برداریم.
در این نشست،مسعود بابایی، مدیرکل بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس خانه صنعت ایران،  مسئول امور حقوقی خانه صنعت کاران ایران، نماینده دادستانی کل  و جمعی از کارفرمایان و صاحبان صنایع شهرستان کاشان نیز حضور داشتند.