با آغاز نیمه دوم سال تقاضا برای خرید سررسید و خرید تقویم رومیزی بالا میگیرد. مدیریت فروشگاه اینترنتی خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی شهرگیفت با اعلام این موضوع گفت: همواره تجربه به ما نشان داده است که خرید و فروش سررسید و تقویم با آغاز نیمه دوم سال یعنی از مهرماه شروع میشود و قیمت سررسید 1401 در نیمه دوم سال مشخص میشود. بنابراین ممکن است سررسید تا پایان سال مجددا کمی افزایش قیمت داشته باشد.

 

چرا شهرگیفت بزرگترین مرجع خرید آنلاین سررسید(ست مدیریتی لوکس و لاکچری) در ایران است؟

فروشگاه شهرگیفت یکی از موفق ترین وب سایتها در زمینه خرید هدایای سازمانی است و برای مناسبتهای متفاوت در تقویم مانند هدیه روز پزشک، هدیه یلدا سازمانی، هدیه دانش آموزی، هدیه روز کارمند و غیره پکیج های جالب و شیکی ارائه مینماید.

امروزه شهرگیفت با تمرکز در بخش سررسید (سالنامه و سررسید1401، تقویم 1401) به سازمان ها و کسب و کارها با بیش از صد نوع متفاوت سررسیدهای خاص با سایزهای متنوع جایگاه ارزنده ای در میان شرکتها دارد.

مرکز فروش سررسید و تقویم تهران کجاست؟

امروزه در کشورمان بیش از ۳۰ تولید کننده تقویم و سررسید مطرح وجود دارد، اما بی تردید شهرگیفت متنوع ترین سررسیدها را در مرکز فروش سررسید تهران  به همراه  تولید کنندگان سررسید در تهران را با تنوع قیمت، کیفیت بالا در اختیار دارد.

  • قطع سالنامه وزیری
  • قطع سالنامه رقعی
  • قطع سالنامه اروپایی
  • سالنامه جیبی
  • سالنامه خشتی
  • سالنامه سلطانی
  • سالنامه رحلی
  • سالنامه پالتویی
  • سالنامه جیبی
  • سالنامه ارگانالیز

چه زمانی بهترین زمان برای سفارش و خرید سررسید1401 (ست هدیه سررسید) است؟

هرگز دقیقه نودی نباشید!  به محض باز شدن فروش سررسید شما به واتس اپ مجموعه شهرگیفت 09028253215 پیام بدهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم، اگر کیفیت محصولات تبلیغاتی که قصد خرید آن را دارید برایتان مهم است، ما فروشگاه آنلاین "شهرگیفت" را به شما معرفی می‌کنیم. شهرگیفت یک سایت تخصصی برای خرید هدایای تبلیغاتی رسمی و غیررسمی است، کار این فروشگاه اینترنتی مشاوره و فروش هدایای تبلیغاتی با کیفیت به سازمانها و کسب و کارهاست.

چگونه میتوان از فروشگاه شهرگیفت سفارش و خرید سررسید را انجام داد؟

برای مشاوره، سفارش و خرید سرسید1401 و تقویم1401 شما میتوانید به واتس اپ مجموعه شهرگیفت 09028253215 پیام بدهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

شماره تماس شهرگیفت 02186122438 و 02186031496 و 09028253215 است.

همچنین شما میتوانید ست مدیریتی لوکس و شیک، سررسید و تقویم، ست سررسید و خودکار، ماگ تبلیغاتی، کتاب نفیس، محصولات چرمی، خودکار و قلم و روانویس های برند و دیگر محصولات هدایای تبلیغاتی سازمانی را در وب سایت شهرگیفت به نشانی

w w w. s h a h r e g i f t . c o m مشاهده بفرمایید.

چرا خرید سررسید یک انتخاب مناسب برای هدیه سازمان ها است؟

با توجه به افزایش دلار که به سبب آن نرخ هزینه های وارداتی کالا بالا رفته است، نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی ممکن باز هم سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، دفتر سررسید، سررسید خاص، سررسید فانتزی، ست مدیریتی خاص و شیک یک هدیه مناسب سازمانی محسوب میشود چراکه این محصولات باز هم ارزان تر نسبت به سایر اقلام است، همچنین کاربردی وسیع و همگیر در بین عموم دارد.

خرید تقویم 1401 از شهرگیفت در یک فرصت استثنایی!!

شهرگیفت با بهره‌گیری از تیمی جوان، خلاق و پرانگیزه در فضایی با نشاط و مناسب برای انجام سفارشات شما را در اختیار دارد و شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.shahregift.com خرید لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

چرا هدیه ست مدیریتی لوکس باعث برندسازی کسب و کار شما می شود؟ (مرجع هدایای تبلیغاتی خاص ویژه مدیران)

ست مدیریتی به مجموعه ای از هدایای تبلیغاتی مناسب و مورد نیاز مدیران ارشد، مسئولان ارشد، کارمندان و بطور کلی افراد مهم میگویند. این لوازم معمولا بصورت رسمی و سازمانی می باشد. ست مدیریتی یا ست هدیه ویژه مدیران بسته ای حاوی کالاهای مورد استفاده و لوکس مدیران می باشد که در اکثر این بسته ها سررسید یا تقویم، خودکارهای لوکس، ارگانیزر و اشیاء لوکس دیگر موجود است.

سفارشی سازی سررسید یا اختصاصی نمودن تقویم و  سررسید به چه معناست؟

سفارشی سازی سررسید یا اختصاصی نمودن سررسید یعنی شما با توجه به سلیقه خود و نیاز سازمان خود آن سررسید را تهیه نمایید. به عنوان مثال جلد سررسید چگونه باشد؟ ابعاد و یا اصطلاحا قطع سررسید شما چه اندازه باشد؟ سررسید اروپایی یا سررسید وزیری، سررسید خشتی یا سررسید جیبی! آیا روی جلد سررسید شما نماد لوگو یا نام بیزینس یا کسب کار شما بیاید؟ نام سایت و یا نام شرکت شما روی تمام صفحات سررسید نوشته شود؟

5 نکته مهم خرید سررسید و تقویم که باید به آن توجه داشت کدامند؟

برای خرید سررسید نکاتی وجود دارد که بهتر است برای انتخاب یک سررسید خوب و کارآمد به نکات زیر توجه نمایید :

  • اندازه ی سررسید1401(قطع سررسید1401) نیز برای خیلی ها مهم است و این مورد نیز بستگی به نحوه ی حمل و نگهداری آن دارد.
  • وزن سررسید1401 از موارد دیگری است که افرادی که دائماً آن را به همراه دارند، بدان توجه می کنند.
  • کیفیت سررسید1401 مورد نظر و اینکه خوش دست بودن و نوع چاپ و سایز متون و در مجموع، طراحی سررسید هم جزو موارد مهم انتخاب آن است.
  • قیمت سررسید1401 نیز جزو پارامترهای بسیار با اهمیت خرید سررسید، خصوصاً در تعداد بالا محسوب می گردد.

فروش ویژه سررسید 1401 شهرگیفت ویژه سازمان ها و کسب و کارها چه زمانی آغاز میشود؟

با توجه به اینکه تنها چندماهی با شروع سال جدید فاصله داریم، بهترین زمان برای سفارش سررسید1401 است و زمان کافی و قیمت مناسب سررسید1401 در این ایام، باعث می شود خاطره ی خوبی را از خرید هدایای تبلیغاتی خود به ذهن بسپاریم. سررسید1401 به همراه یک ست مدیریتی لوکس می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید هدایای تبلیغاتی در ایام فرارسیدن سال جدید باشد. راستی برای خرید سررسید باکیفیت و زیبا جایی را سراغ دارید؟ آیا می دانید که کدام نوع سررسید از نظر سایز، محتوا، جنس جلد و... برای هدف تبلیغاتی شما مناسب تر است؟

انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱ چیست؟

این تقویم‌ها در اندازه‌های گوناگونی می باشند و دارای طرح های گوناگون و رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی هستند.

شما از شهرگیفت میتوانید انواع سررسید با قیمت های متنوع و  از سررسید ارزان تا سررسید لاکچری، تقویم رومیزی، سالنامه ایران، سالنامه شمسی، تقویم و سررسید سفارشی، ست لاکچری، ست لوکس، ماگ تبلغاتی، انواع ست مدیریتی، بسته بهداشتی سازمانی ویژه دوران کرونا، بسته بندی های سازمانی، خرید هدیه یلدا، خرید هدیه روز پزشک، هدیه روز دانش آموز، هدیه  روز آتش نشان، خرید هدایای سازمانی و هدایای تبلغاتی سازمان خود را انجام دهید.

چرا انتخاب تقویم رومیزی ۱۴۰۱ شهرگیفت گزینه خوبی برای خریداران است؟

۱- قیمت مناسب

با توجه به کیفیت بالا و طراحی انحصاری که تقوم های رومیزی شهرگیفت دارند قیمت آن بسیار مناسب می باشند.

۲- کیفیت بالا

کیفیت بالا در انتخاب این نوع از تقویم ها مهم است چرا که استفاده از آن هر روز می باشد، تغییر رنگ برگه، خراب نشدن پایه، بی رنگ نشدن از نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

۳- طراحی زیبا

طراحی و زیبا و منحصر به فرد بی گمان رضایت خریداران را داشته است و یکی از دلایا استقبال خوب از تقویم رومیزی همین نکته است.

۴- سفارشی سازی تقویم

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، دقیقا مطابق خواسته و سفارش شما تقویم سفارشی شده شما چاپ و به دست شما می رسد.

۵- تحویل به موقع

از دغدغه های خریداران سررسید و تقویم همواره این موضوع است که آیا سفارشی که انجام می شود به موقع به دست آنها می رسد یا خیر. شهرگیفت در این زمینه با راه اندازی چالش های گوناگون به شما این اطمینانا را می دهد که خرید ها و سفارش های سررسید و تقویم همواره در زمان دقیق و مناسب به دست خریداران می رشد.

۶- مشاوره رایگان

کارشناسان شهرگیفت با سابقه طولانی در این زمینه و همچنین تحصیلات آکادمیک در زمینه برندسازی در انتخاب هدایای سازمانی مناسب و تقویو و سررسید به شما مشاوره رایگان تخصصی خرید هدایای سازمانی می دهند.

خرید تقویم 1401 شهرگیفت

توجه به نکات زیر خرید از فروشگاه آنلاین شهرگیفت را مبدل به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و فوق‌العاده برای شما می‌کند و کیفیت محصولات این فروشگاه رضایت قلبی از خریدتان را به شما می‌بخشد.

  • زمان تحویل سررسید
  • ارسال به سراسر ایران
  • قیمت مناسب سررسید و تقویم
  • ضمانت اصالت و سلامت سررسید
  • سفارشی سازی سررسید
  • مشاوره تخصصی هدایای تبلغاتی سازمانی

بنابراین چنانچه قصد سفارش یک سررسید مناسب و خاص با قیمت و کیفیت مناسب را به‌عنوان سررسید1401 را دارید، فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به وبسایت شهرگیفت www.shahregift.com بهترین‌ها را از آنِ خود کنید.

شما میتوانید برای خرید سررسید شهرگیفت و اطلاع از لیست قیمت سررسید و کاتالوگ سررسید را از وب سایت شهرگیفت دانلود نمایید و یا به شماره تلفن 09028253215 پیام دهید تا کارشناسان فروش برای شما کاتالوگ و لیست قیمت را ارسال نمایند.

کار اصلی شهرگیفت مشاوره و فروش هدایای تبلیغاتی(تقویم و سررسید) با کیفیت به سازمان ها و کسب و کارها است.