به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل ستاد هفته پژوهش وزارت تعـاون، کار و رفاه اجتماعی و هماهنگی برای اجرای برنامه های هفته پژوهش درسطح وزارتخانه، سازمان های تابعه و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، راه اندازی اتاق های فکر و طراحی محتوای آموزشی باشگاه کارآفرینان نوجوان از جمله مهم ترین اقدامات این موسسه در این سه ماه به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، برگزاری 61 هزار و 815  نفرساعت وبینار آموزشی برای اعضای مراجع حل اختلاف،ضـمن خـدمت، بـدوخدمت، بهبود مدیریت و  برگزاری دوره های مشترک با انجمن های صنفی با هدف نشر دانش اجتماعی کار و تمهید مقدمات پروژه بازطراحی دوره های آموزش کارگری با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق(ع) از دیگر اقدامات این دفتر در حوزه آموزش در این مدت محسوب می شود .

همچنین، در این موسسه انتشار کتب به صورت دیجیتال (دو نشریه مدیریت بازار کار)، یک شماره ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کار و جامعه، بررسی و مقایسه نظام های آموزش و تربیت فنی وحرفه ای در برخی از کشورهای جهان، ویروس کرونا؛ رهبری کسب و کار و بهبود، درک تغییرات فناوری و نیازهای بازار کار، قوانین و مقررات تشکل های کارگری و کارفرمایی، مروری بر آرای مراجع حل اختلاف کاردر دیوان عدالت اداری استان اردبیل و سیر تطور ورزش کارگران در دستور کار قرار گرفت.

از برنامه های دیگر این موسسه در بخش پژوهشی، می توان به تعامل با سازمان های آموزشـی و پژوهشی برای همکاری های مشترک از جمله جهاد دانشـگاهی، شـرکت نیشکر خوزستان، موسسه فرهنگی-آموزشی مانا،شهرداری تهران و عقدقراردادطرح پژوهشی وحمایت از رساله های دکتری اشاره کرد.

انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک موسسه کار و تامین اجتماعی با معاونت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه از دیگر اقدامات این موسسه است.