به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، در این مراسم همچنین سعید غضنفری مدیرعامل سازمان طی پیامی به حاج حیدر ابولیث، شیخ قبیله زیداوی بصره گفت: الذین إذا اصابتهم مصیبة قالوا إنا لله و إنا إلیه راجعون.

در این پیام آمده است: چهار فرزند نازنین شما به نام‌های رقیه، لیث، حسین و زینب در مسیر پذیرایی از زائران ایرانی دچار سانحه برق گرفتگی شده و به شهادت رسیدند. مرگ فرزند امتحانی بسیار دشوار برای هر پدر و مادری است و البته خداوند بندگانش را به اندازه صبر آن‌ها امتحان می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اضافه کرد: این ضایعه جانگداز قطعا برای خانواده عزتمند و امام حسینی(ع) شما بسیار سخت و دشوار بوده است اما باید به تقدیر الهی گردن نهاد و به رحتمش امیدوار بود.

وی افزود: خداوند در آیات مختلف فرموند کسانی که در برابر این امتحانات صبر و بردباری می نمایند، مورد بشارت و نوید الهی خواهند بود. 

غضفنری با بیان اینکه یکی از بهترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به بندگان خدا خدمت به مهمانان پروردگار و زائران اماکن شریفی است که خداوند جایگاه آنها را رفیع گردانیده است گفت: از دست دادن چهار فرزند در راه خدا و خدمت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افتخاری ارزنده است و صبر شما بر این داغ، نشانه علاقه مندی به اهل بیت(ع) و پایبندی عملی به سیره و مسیری است که آغاز کرده‌اید. انشاءالله برکات این صبر هم در دنیا و هم در آخرت به خانواده شما خواهد رسید.