به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور از 12 تا 26 دی به صورت مجازی برگزار می شود.

«مهدی رضائی جهدکن»، دبیر برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد:  بیش از 250 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم که از میان چندین هزار نفر شرکت کننده، حائز رتبه برتر شده اند و در مرحله کشوری، در رشته های قرائت، حفظ؛ (10 جزء، 20 جزء، کل) و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: داوری این دوره از مسابقات بر عهده داوران ممتاز معرفی شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی است و مسابقات تحت نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می شود.

رضائی گفت: مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و شناسائی و تشویق نیروهای قرآنی آنها، همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و به علت رعایت شرایط فاصله گذاری اجتماعی در دوسال گذشته به صورت مجازی برگزار می شود.

دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید خاطر نشان کرد: این مسابقات به کارگران و خانواده های آنها، اعم از همسران و فرزندان اختصاص دارد و از جایگاه خوب و مطلوبی در میان جامعه کار و تلاش و همچنین در سپهر برنامه ها و فعالیت های قرآنی کشور برخوردار است.