به گزارش اکونا پرس،

سردار هادیانفر گفت: امروز در ایران، همه کاربر ترافیک هستتد، ٣٧ میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم که نظم و انضباط تولید عابران، انضباط و رانندگان است. متاسفانه ٣٢ درصد از فوتی‌های ما مربوط به سرنشینان ماست که کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند و ۲۵ درصد هم مربوط به رانندگان، ١٩ درصد عابران هم شامل می‌شوند.

به گفته رییس پلیس راهور انتظامی، اولین موضوعات مورد توجه، انضباط در عبور و مرور است که امیدواریم مردم قوانین را رعایت کنند و به مردم کمک کنند، ما قوه قهریه نظام هستیم و با افراد حادثه ساز برخورد خواهیم کرد، تصادفات و حوادث بسیار جدی است، سومین عامل مرگ و میر مربوط به تصادفات است.

سردار هادیانفر گفت: امروز فوتی‌های ناشی از کرونا به ٢٠ نفر رسیده و دنیا را گرفته است، اما تصادفات همواره هست و خواهد بود، به ازای هر نفر فوتی، ٢٠ الی ۲۵ نفر مجروح و معلول داریم، امروز در ۱۴۰۰ رشد ١٢ درصدی در تردد‌های کشور داشتیم و ١١ هزار و ۱۴۷ نفر جانباخته داشتیم.

به گفته رییس پلیس راهور انتظامی، در حادثه بهبهان، ایربگ خودرو‌ها هیچ کدام باز نشده است، این چه نوع خودروسازی است؟ وزارت صمت پیگیری کند، وقتی شرایط جوی نامناسب است و پلیس راهور هشدار می‌دهد، چرا توجه نمی‌کنید؟ مردم باید خودشان رعایت کنند، امروز ناوگان عمومی ما ٢ هزار و ١٠٠ کشته داده، شما رانندگان با تجریه هستید چرا این طور رانندگی می‌کنید؟