بهار و نوروز بهترین زمان برای سفر به این کشور است. در حالت ایده آل، تور ترکیه در نوروز و بهار راهی عالی برای رفتن به تعطیلات به ترکیه است، زیرا سواحل آن خیلی شلوغ نیستند و همچنین هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. بهترین تورهای نوروزی و بهاری را در سراسر ترکیه بیابید تا نسیم ملایم و آرامش را تجربه کنید.

هر زمانی از سال که برای سفر با تور ترکیه انتخاب می کنید، مطمئناً شیفته این کشور باورنکردنی خواهید شد. با این حال، بسیاری از بازدیدکنندگان بهار را نادیده می گیرند و به جای آن در طول ماه های تابستان در ترکیه تعطیلات را انتخاب می کنند. چیزی که بسیاری از آن آگاه نیستند این است که در فصل بهار در ترکیه چه چیزهایی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. مزایای سفر در بهار، آب و هوای دوست داشتنی و گردشگران کمتر و شهر خلوت تر است. در مورد اینکه چرا فکر می کنیم همه باید در نوروز و فصل بهار به ترکیه سفر کنند، در ادامه بیشتر بخوانید.

سفر به ترکیه در بهار چرا بهترین زمان است؟

ترکیه اغلب مهد تمدن نامیده می شود و اکنون یک مقصد گردشگری برای هزاران نفر است. تنوع تاریخ و فرهنگ گسترده این کشور در هر گوشه ای از ترکیه قابل مشاهده است.

از آثار باستانی گرفته تا مراکز خرید مدرن، فعالیت های زیادی وجود دارد که با ذائقه هر مسافری مطابقت دارد. آب و هوای فصل بهار آن را به یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به ترکیه تبدیل می‌کند!

ترکیه کشوری است که از چهار فصل بسیار متمایز برخوردار است. از سرما و برف زمستان تا گرمای تابستان، آب و هوای ترکیه انواع آب و هوا را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. بهار را به عنوان یکی از بهترین زمان‌های سال توصیه می‌کنیم: روزهای گرم با شب‌های خنک و شکوفه های زیبا آن را جذاب تر می کنند.

برای سفر ارزان شما می توانید با تور نوروز همراه شوید و سفری دلچسب و شگفت انگیز را در کشور های توریستی تجربه نمایید. همین حالا می توانید برای رزرو تور خارجی ارزان نوروز برنامه ریزی کنید و یک تجربه بی نظیر را برای خود در تعطیلات نوروز رقم بزنید.

3

کاپادوکیا در فصل بهار

چرا باید برای سفر به ترکیه در نوروز و بهار برنامه ریزی کنید؟

مردم اغلب می گویند که بهترین زمان برای سفر به ترکیه در تابستان یا زمستان است. نگاهی به چند دلیلی بیندازید که چرا برای شما به عنوان یک مسافر منطقی است که فصل بهار را به عنوان فصل مورد علاقه خود برای سفر به ترکیه انتخاب کنید.

ازدحام کمتر مسافران در نوروز و بهار

برای گذراندن تعطیلات دلپذیر با جمعیت کمتر، در بهار به ترکیه بروید. در این زمان از سال، بسیاری از مسافران اروپایی منتظر تعطیلات تابستانی هستند تا به تعطیلات بروند. تابستان به معنای شلوغی بیش از حد در بیشتر مقاصد گردشگری است.

ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و فصل اوج گردشگران آن نیز در تابستان است. ترکیه در فصل بهار گرم می شود و این بدان معناست که فعالیت های زیادی در فضای باز مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری وجود دارد.

در حالی که استانبول در هر زمان از سال حتی در زمستان شلوغ است، در فصل بهار مقاصد گردشگری دیگری را خواهید یافت. بنابراین می توانید مقاصدی محبوب مانند آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی و بدروم را انتخاب کنید.

در این فصل، مردم محلی را به جای نشستن در خانه‌هایشان در کافه‌ها می‌بینید و از این طریق تجربه محلی بسیار بیشتری خواهید داشت.

طبیعت زیبای ترکیه در بهار و نوروز

ترکیه سرزمین عجایب بهاری است. بهار در ترکیه طبیعت زیبا و هیجان انگیزی را ارائه می دهد و گل و گیاهان زیادی در اطرافتان شکوفا می شوند.

در بهار، استانبول با گل های لاله ای که در هر گوشه ای کاشته می شود و همچنین گل های دیگری که در سراسر میدان تکسیم دیده می شود، شکوفا می شود. اگر می خواهید زیبایی های طبیعت ترکیه را تجربه کنید، توصیه می کنیم در فصل بهار به آنجا بروید. هر باغ و محوطه اطراف آن پر از رنگ های پر جنب و جوش از برگ های گیاه تا نمایش گل ها است.

2

طبیعت آنتالیا در بهار

آب و هوای خوب ترکیه در نوروز و بهار

آب و هوای ترکیه در فصل بهار بسیار مناسب، دلپذیر و ملایم است و میانگین دمای آن هم در روز و هم در شب ملایم است. بنابراین، می توانید بدون نگرانی از آفتاب سوزان در فضای باز بمانید.

هوا آنقدر گرم نیست که بتوان از فعالیت های خارج از منزل لذت برد، اما نه آنقدر سرد که غیرقابل تحمل باشد. به عنوان مثال، کاپادوکیه در زمستان جادویی است، اما می تواند واقعا سرد شود!

در حالی که ممکن است در طول بهار در ترکیه هر از گاهی باران ببارد، اما واقعاً بر حالات تماشایی و جذابیت فصل بهار تأثیر نمی گذارد. از گیاهان گرفته تا جاذبه های حیوانی، این احساس به نظر می رسد که همه آنها در حال رقابت برای جلب رضایت هستند

بنابراین، چه زمانی باید به ترکیه سفر کرد؟

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به ترکیه است. آب و هوا عالی است و نمایش طبیعت باشکوه است. علاوه بر این، هیچ جمعیتی وجود ندارد که دید شما را خراب کند یا در هنگام عکس گرفتن سر راه شما بایستد. تابستان نیز برای بسیاری فصل سفر در نظر گرفته می شود. زیرا فصل تعطیلات است اما هوا گرم است و گردشگران زیادی از کشورهای اروپایی به آن سفر می کنند و شهرهای ترکیه دیگر خلوت نیست.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com