به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت حضرت زهرا با اشاره به غرس 30 هزار درخت به نیت 30 هزار شهید آرمیده در این سازمان گفت: از روز 12 بهمن ماه، به نیت هر شهید یک درخت در سازمان غرس می‌شود و این درختکاری در روزهای باشکوه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی و شهدای آرمیده در بهشت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: در این زمینه اسناد و پیشنهادات اجرایی را به سازمان پارک ها و فضای سبز ارائه دادیم و پس از انجام مقدمات لازم و نهایی شدن این پروژه، بلافاصله مناقصه برگزار و زمان کاشت درخت ها نهایی شد.
وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان درخت ها و درختچه هایی برای این منظور غرس خواهد شد که نسبت به آب و خاک این منطقه مقاوم باشد.
رشیدی با بیان این مطلب که این درخت ها در سراسر سازمان و با اولویت گلزار شهدا کاشته می‌شوند گفت: آخر بهمن ماه امسال هم کاشت 25 هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اجرا و عملیاتی خواهد شد.
معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در خاتمه گفت: موضوع فضای سبز سازمان برای ما حائز اهمیت ویژه است و ما در همین راستا و در زمینه بهبود وضعیت حوزه فضای سبز، بهزایی، هرس، کود دهی و کند و کوب را از اوایل آذرماه آغاز کرده ایم که همچنان ادامه دارد.