به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مراسم اهدا برندگان ۱۳۵ دستگاه برنده لوازم خانگی قرعه‌کشی شهر چله و همچنین جوایز مربوط به بیست و هفتمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های شهروند برگزار و طی آن جوایز در نظر گرفته شده به نفرات برگزیده اهدا شد.

این فروش فوق العاده که همزمان با بیست و هفتمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های شهروند برگزار شد، توانست ضمن تامین کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان با کیفیت و قیمت مناسب، سال‌ها همراهی خود با اعضای خانواده شهرداری تهران را یادآوری کرده و با اختصاص ۲۷ جایزه از مجموع جوایز قرعه کشی شهر چله شهروند این همراهی را ارج نهد.

بر همین اساس جوایز ۲۷ تن از برندگان شهرداری تهران که بخشی از آنان از همکاران بازنشسته بودند طی مراسمی و با حضور در محل کارشان به این گروه از همکاران اهدا شد، همچنین سایر برندگان این فروش ویژه نیز با حضور در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند محل خریدشان، جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است فروش فوق‌العاده شهرچله شهروند از ۲۵ آذر لغایت ۳ دی ماه با تخفیفات ویژه و جوایز گوناگون پذیرای شهروندان و مشتریان بود؛ بر همین اساس روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه مراسم قرعه‌کشی ۱۳۵ دستگاه لوازم خانگی شهر چله شهروند با حضور مدیرعامل شرکت شهروند و عوامل نظارتی برگزار و طی آن نفرات برگزیده از طریق نرم‌افزار آنلاین برگزیده و انتخاب شدند.