به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در آئین امضای موافقت‌نامه همکاری‌های مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ٣٠٠ گروه مخاطب در زیست‌بوم ملی اشتغال پیش‌بینی شده است که در این طرح بالاترین الگو، متعلق به مدل تعاون است.

 عبدالملکی تصریح کرد: تعاون و تشکیل کار گروه، ریشه در پیشینه تمدنی اسلامی دارد که امروزه متأسفانه با ورود تفکرهای لیبرالی غرب این امور کم‌رنگ شده است.

وی تصریح کرد: با الگوی تعاونی بهترین مدل اشتغال ایجاد می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حوزه اشتغال، تحول آفرین است افزود: نگاه مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی  و نوع مطالبه‌گری برای حل مشکلات و اشتغال زنان تغییر کرده است به گونه‌ای که در موضوع پرداخت عیدی به زنان کارمند و اختصاص عیدی برای فرزندان آنان تلاش‌های زیادی انجام شد.

عبدالملکی افزود: در دولت مردمی سیزدهم، معاون امور زنان ریاست جمهوری وارد حوزه‌های تخصصی اشتغال شدند و مدل‌ها را طراحی و ارائه کردند که این امر قابل تقدیر است.

وزیر تعاون ابراز امیدواری کرد: اگر کمک به اشتغال با تأکید بر الگوی تعاونی شکل گیرد، شاهد ارتقای وضعیت اشتغال کشور خواهیم بود.

مهدی مسکنی، معاون امور تعاون در این مراسم گفت: نشست‌های  را  با دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حوزه اشتغال به صورت مستمر برگزار کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این توافق‌نامه موجبات توسعه کمی و کیفی اشتغال زنان سرپرست خانوار را فراهم سازد.