به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «هادی بهداد» در این خصوص اظهار کرد: نشست کمیته ملی داوری سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با حضور بیش از چهل نفر از اساتید دانشگاهی، داوران و کارشناسان خبره وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط، با هدف راستی آزمایی و انتخاب نهایی طرح‌های ملی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار شد.

وی افزود: در سالی که با شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مزین شده‌است، با رویکرد شناسایی، الگوسازی از نیروی مبدع، مبتکر و نخبه در راستای تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" و همچنین تبیین رویکردهای فرهنگی اجتماعی دولت مردمی در حمایت از بنگاه‌های تولیدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری خواهیم داشت.

بهداد با بیان اینکه جشنواره امتنان به عنوان یک رویداد مهم و اثرگذار موجب جریان‌سازی مطلوب فرهنگی اجتماعی در عرصه کار و تولید می‌شود، گفت: در راستای ماده ۱۹۵ قانون کار و تکلیف قانونی وزارت مردم نیروهای خلاق، مبتکر و نوآور حوزه کار و تولید با هدف الگوسازی به جامعه معرفی خواهند شد.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در این نشست اعضای کمیته داوران ضمن بررسی ۴۷ طرح راه یافته به مرحله ملی، پیشنهادات و تجربیات خود را در خصوص بهینه سازی فرآیند جشنواره و بازخوانی شاخص‌های ارزیابی سال آتی اعلام کردند.

وی افزود: منتخبین مرحله نهایی طی هفته کارگر سال جاری (۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور ریاست محترم جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مقامات کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.