به گزارش اکونا پرس،

در پی ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، دکتر میرهاشم موسوی در پیامی تأکید و دستور رهبری در زمینه رفع چالش‌های موجود در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی را دستورالعملی واضح، جامع و قوت قلبی برای ایجاد تحولات اساسی در مسیر تضمین آسایش و تأمین آتیه مردم توصیف کرد.

متن پیام قدردانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

با عرض سلام و تحیت

پس از حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و درود بر ارواح طیبه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزاری کوچک از خانواده بزرگ و 45 میلیون نفری تأمین‌اجتماعی، مراتب سپاس و امتنان خود را از دستورات ویژه و سیاست‌های ابلاغی حضرتعالی در حوزه تأمین‌اجتماعی که سرلوحه اقدامات و تحولات این سازمان قرار خواهد گرفت؛ ابراز نمایم.

بی شک ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی توسط حضرتعالی، مطالبه و دستوری است روشن تا با ایجاد سازوکار مناسب و عملیاتی نمودن تغییرات اساسی، مطابق سیاست‌های ابلاغی، به آنچه که در اهداف عالیه نظام برای آسایش و تأمین آتیه مردم در طول زندگی اراده شده، دست یابیم. اهدافی که مطابق با مأموریت سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان متولی بخش مهمی از تأمین امنیت معیشت و تحقق بیمه همگانی برای تمامی اقشار، باید در حد و تراز انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران محقق شود. اینک ما خدمتگزاران حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، بیش از پیش مفتخر و مکلف خواهیم بود تا تحقق عدالت را به عنوان دال مرکزی فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان مدنظر قرار داده و در تحقق دستورات اعلام شده و ایجاد تحولات اساسی با تمام توان اقدام کنیم.

تأکید و دستور حضرتعالی در این سیاست‌ها بر رفع چالش‌های موجود در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی و تکالیف صریح مشخص شده مبنی بر صیانت از حقوق مردم، امانت‌داری، پایدارسازی و انجام اصلاحات قوانین، ساختارها و تشکیلات که دغدغه تمامی کارشناسان و دلسوزان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی است؛ دستورالعملی واضح، جامع و قوت قلبی است برای ایجاد تحولات اساسی در حوزه تأمین‌اجتماعی؛ تحولی که با ابلاغ این سیاست‌ها باعث شده مسئولیت ما در زمینه استقرار نظام تأمین‌اجتماعی جامع، یکپارچه، شفاف، کارآمد، فراگیر و چند لایه مضاعف شود.

در پایان به عنوان نماینده خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی و خدمتگزاری کوچک در نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعهد می‌شویم در سایه عنایت الهی، دعای خیر شما و نیز تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در سازمان تأمین‌اجتماعی، بتوانیم در مسیر تحقق این سیاست‌ها به ایفای تکلیف، نقش و خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی بپردازیم.