به گزارش اکونا پرس،

محسن منصوری عصر جمعه در جریان بازدید از انبارهای آیت الله مدرس رباط کریم، که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و فرماندار رباط کریم همراه بود به تامین کالاهای اساسی تاکید و خاطرنشان کرد: در موضوع ذخیره و موجودی کالا در سطح کشور هیچ گونه مشکلی نداریم و در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی توزیع می شود.  

وی بر رفع مشکلات موجود در مسیر توزیع تاکید کرد و افزود: مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم ودر روز های آینده شاهد اشباع بازار خواهیم و در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت آثار آزاد سازی قیمت ها به نفع مردم کشور خواهد بود.  

منصوری اظهار داشت :مجموعه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مجموع دستگاههای اطلاعاتی موظف شدند نظارت بر بازار را به عنوان یک اولویت جدی دنبال کنند و با جدیت با عوامل گرانفروشی و احتکار و هر گونه سوء استفاده برخورد کنند چرا که منافع مردم خط قرمز حاکمیت و دولت هستند.  

استاندار تهران با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، موفقیت در این طرح را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: مشکلات ایجاد شده در بازار گذرا است و ذخیره استراتژیک در کشور داریم.

وی با بیان اینکه  این التهاب به ذخیره غذایی کشور ارتباطی ندارد، اظهار داشت: در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خلوت شدن صف های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود.  

این مسئول ادامه داد: موضوع کمبود ماکارونی تقریباً حل شده است و تصور ما این است که نهایت ۴۸ ساعت آینده در بازار روغن هم به تعادل می رسد. 

استاندار تهران به موضوع ذخیره و موجودی کالا در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم ومسائلی کوچکی که در مسیر توزیع وجود دارد را با دقت حل و فصل میکنیم تا انشاالله مردم بهره مند شوند.  

وی آثار آزاد سازی ارز ترجیحی در کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت را به نفع مردم کشور دانست و گفت: همواره از همراهی و صبوری مردم تشکر و قدردانی می کنیم چون مردم همواره جلوتر از دولت پای کار هستند.

 منصوری با بیان اینکه ما با مردم صادقانه صحبت می کنیم، یادآور شد: اگر کوچکترین کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود داشته باشد مطرح کرده و تقاضای کمک از مردم داریم.