به گزارش اکونا پرس،

در این مراسم، علاوه بر سخنرانی تعدادی از مقامات و مسئولان، دو سخنرانی علمی توسط پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران و دکتر محمدرضا نظری استاد دانشگاه تهران ارائه خواهد شد و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به صورت ویدئویی صحبت خواهد کرد.

همچنین با اعطای تندیس و لوح سپاس ستاره روابط عمومی، علاوه بر تجلیل از متوفیان و بازنشستگان خانواده روابط عمومی کشور طی سال گذشته، از روابط عمومی هایی که طی یکسال اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، و نیز مدیران روابط عمومی که طی یکسال اخیر منصوب شده‌اند و دارای تحصیلات مرتبط با روابط عمومی باشند، تجلیل خواهد شد.

در همین راستا، تقدیر از مدیران ارشد حامی روابط عمومی و رسانه با عنوان“ستاره ارتباطی“مدنظر خواهد بود.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت:“روز روابط عمومی“فرصت مغتنمی است تا وضعیت روابط عمومی در کشور مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها و قوت های آن بررسی شود.

وی ارزیابی خود از وضعیت روابط عمومی در کشور را“نامطلوب“عنوان کرد و گفت: متأسفانه از ظرفیت های این حرفه و دانش بهره برداری لازم انجام نمی پذیرد.

خاطرنشان می سازد، آیین بزرگداشت“روز روابط عمومی“روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ تحت عنوان“جشنواره ستارگان روابط عمومی“در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد​.