به گزارش اکونا پرس،

با توجه به اهمیت موضوع و دعوت دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست و همچنین رایزن اقتصادی ایران در رومانی؛ دکتر امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و عضو شورای سیاست گذاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران نیز به عنوان سخنران اصلی در این کنفرانس حضور داشتند. در اولین پنل کنفرانس که ساعت 10:30 الی 12:30حول موضوعات مدیریت سایبری، امنیت اطلاعات و تخریب اطلاعات با مدیریت Catalin VRABIE و حضور دکتر Alexander PROSSER، دکتر Lasse BERNTZEN، دکتر Milena YORDANOVA-KRUMOVA، دکتر Christian SCHACHTNER و دکتر امیر شجاعان برگزار شد، ایشان در خصوص اینترنت اشیا و چالش ها و فرصت های آن در ایران به سخنرانی پرداختند. این سخنرانی که با ارائه ی پاورپوینت همراه بود، مورد استقبال سایر شرکت کنندگان از دانشگاه های کشورهای اتریش، نروژ، بلغارستان، آلمان، ایران و رومانی قرار گرفت.

دومین پنل این سخنرانی نیز با محوریت امنیت شهروند و مدیریت خانم دکتر پروین نگین راز در ساعت 12:30 الی 14:30 برگزار گردید.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ 12 الی 14 تیر ماه  سال 1401 در مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com  مراجعه و یا با شماره های44و22893242-021 یا 09916364416 تماس حاصل فرمائید.