به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر زاهدی‌وفا در جریان بازدید از ساختمان بیمارستان نیمه‌تمام شهرستان نجف‌آباد که ۱۰ سال است با مشکل تأمین اعتبار مواجه شده و به گفته مسئولان استانی برای اتمام این پروژه به تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی نیاز است، گفت: بیش از ۵۰ هزار طرح نیمه‌تمام در کل کشور وجود دارد و تأخیر در تکمیل آنها باعث فرسودگی زیرساخت‌ها می‌شود. اکثر پروژه‌های شهرستان با مشکل اعتبار مواجه هستند اما اعتبار دولتی برای اتمام این طرح‌ها کافی نیست و برخی پروژه‌ها باید با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد.

در ادامه این سفر همچنین میدان میوه و تره‌بار شهرداری گلدشت نجف‌آباد با حضور سرپرست وزارت رفاه و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

میدان میوه و تره‌بار شهرداری گلدشت به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر و با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان توسط سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

دکتر زاهدی‌ وفا‌ همچنین با حضور بر سر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی در گلزار شهدای این شهرستان و به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کرد.

وی در ادامه این سفر در منزل شهیدان حجتی نیز حاضر و ضمن گفت‌وگو با خانواده معظم این شهیدان، از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.