به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم اعزام اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین‌اجتماعی به زیارت امام رضا علیه السلام اظهار داشت: خود را موظف می‌دانیم که از همه فرصت‌ها و امکانات برای خدمت به بازنشستگان تلاش کنیم. هدف نهایی و مطلوب ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بازنشستگی را برای شما عزیزان شیرین کنیم و چه شیرینی بالاتر از این که شما عزیزان از فرصت زیارت بهره مند شوید و برای خانواده خود و برای خدمت‌گذارانتان در تأمین‌اجتماعی دعا کنید. زیارت امام رضا علیه السلام حج فقرا است و هر رستگاری که به دنبالش هستیم در آستان علی بن موسی الرضا قابل تحقق است و عاقبت بخیری را از ایشان بخواهیم. امیدوارم این زیارت امید و نشاط و شادابی و هرآنچه خوبی است را در وجود شما ایجاد کند و امیدوارم ما را از دعای خیر محروم نکنید.
دکتر موسوی افزود: شرکتهای تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله هلدینگ رفاه و گردشگری هگتا و قطار رجا برای اعزام بازنشستگان همکاری خوبی دارند و سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکتهای تابعه برای خدمت به بازنشستگان و مستمری بگیران با همه ظرفیت و امکانات پای کار هستند.
احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح کرامت رضوی از سال ۹۸ به دلیل کرونا متوقف شد و امسال این طرح بعد از سه سال توقف شروع شده است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را اعزام خواهیم کرد که به اندازه همه اعزام‌های سنوات قبل است. در این سفرها برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش بینی شده است.
وی افزود: برای ساکنین استان خراسان رضوی نیز زیارت قم و شیراز پیش‌بینی شده است و برنامه‌های تفریحی و فرهنگی دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.
علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: از بانیان این امر خیر که اعزام بازنشستگان به زیارت مشهد را شروع کردند تشکر می‌‎کنم. طرح کرامت رضوی کمکی به معیشت بازنشستگان است. اولویت اعزام به این سفر زیارتی، با افراد حداقل‌بگیر و افرادی است که برای اولین بار به زیارت اعزام می‌شوند. در سال‌های گذشته معمولا هر سال حدود ۳۰ هزار نفر اعزام می‌شدند و برنامه امسال این است که بیشترین افزایش را داشته باشیم.