به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در دیدار با محمد‌امیر براهویی شهردار زاهدان با اشاره به عزم جدی مدیریت شهروند در توسعه شعب فروشگاهی این شرکت در کلانشهر‌ها گفت: شهروند آمادگی دارد در قالب همکاری و مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذاران کلانشهر زاهدان در ارائه خدمات جامع فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به شهروندان زاهدانی اقدام کند.

در جریان این دیدار ضمن بازدید شهردار زاهدان از بخش‌های مختلف فروشگاه شهروند بیهقی همچون سالن‌های فروش انواع گروه‌های کالایی، فود کورت، شهربازی و... مقرر شد، شناسایی املاک و اراضی مستعد این کلانشهر مطابق با استانداردهای مورد نظر مجموعه شهروند، جهت احداث شعب فروشگاهی جدید در دستور کار و همکاری فی ما‌بین قرار بگیرد تا علاوه بر اشتغالزایی و رونق اقتصادی این شهر، مردم زاهدان نیز از خدمات کالایی نوین مجموعه شهروند بهره‌مند شوند.

گفتنی است، طرح توسعه فیزیکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهرها بر اساس مکان‌یابی درست و شاخص‌ها و استاندارد‌های علمی با در نظر گرفتن اهمیت جغرافیایی، راههای دسترسی، شناخت وضعیت تمرکز و ساختار جمعیتی، رفتار خرید و... با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشارکت از مهم‌ترین الزامات اجرایی مجموعه شهروند است که با رایزنی‌هایی که در حال انجام است، به زودی شاهد حضور شهروند در کلانشهرهای کشور خواهیم بود.