به گزارش اکونا پرس،

به گزارش خبرنگار ما؛ مدیر عامل سازمان اتکا بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه خاطر نشان کرد:یکی از اهداف مهم تامین امنیت عذایی جامعه هدف سه شاخصه سلامت ،کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

وی گفت :سازمان اتکا با توکل بر خدا و حمایت های ارزشمند وزیر محترم وزارت دفاع و داشتن نیروهای تخصصی و کارآمد در سراسر کشور این توفیق را داشته تا تجلی بخش شعار سال (سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین) باشد.قطعاً فعالیت های سازمان اتکا با حرکت در لبه های فناورانه, با استفاده از نخبه های نیروهای مسلح و کشوری التزام اقتصادی را محقق کرده است.

مدیرعامل اتکا گفت: از اقداماتی که در حوزه خدماتی انجام شده می‌توان به این موارد اشاره کرد ؛در حوزه های خدماتی با وجود بالای ۱۱۰۰ فروشگاه در سراسر کشور توفیق داریم که محصولات خودمان را با سلامت محوری تهیه و عرضه کنیم.

وی افزود: توجه به مقوله کیفیت و تامین امنیت در سبد تولیدی خودمان موضوع جدی میباشد. قیمت گذاری به صورت متمرکز و توجه به قیمت تمام شده با حساسیت به صورت جدی و مقوله رقابت‌پذیری بسیار دارای اهمیت است .

اعلمی گفت :دسترسی راحت به فروشگاه های اتکا و داشتن آمادگی پاسخ دادن به نیاز مشتریان و ارائه خدمات ، کنترل و نظارت دائمی بر روند خدمات ، قیمت ها و قیمت گذاری نیز دارای اهمیت می باشد ؛پس برای ما مهم است که هم وطنان عزیزمان هزینه کمتری را پرداخت کند .صرفه جویی اقتصادی زمانی رخ می‌دهد که هزینه کمتری بابت گرفتن خدمات با کیفیت ارائه شود.

از ویژگی های مجموعه سازمان اتکا داشتن تخفیف های فصلی، مناسبتی و ملی و مذهبی است و با استفاده از انواع تخفیف ها و قیمت های مناسب و حذف فاصله هاو عرضه مستقیم محصولات خود واستفاده از محصولات داخلی که از شرکت های معتبر تهیه شده و در عرصه فروش قرار گرفته است باعث کم شدن هزینه می شود.

مدیرعامل سازمان اتکا اظهار کرد: یکی از دلایل استقبال مردم ؛تامین به موقع کالاست که  در تمام شرایط با توجه به اینکه خود سازمان اتکا یکی از تولید کنندگان می باشد تحریم ها را بی اثر کرده و در تمام شرایط با تامین به موقع در فروشگاه ها و با ذخیره سازی مناسب باعث شد تا با کمبود کالا مواجه نباشیم.

مرتضی اعلمی گفت :در اتفاقی که در حوزه ارز ترجیحی افتاد ما برای آرام کردن بازار خصوصا در حوزه اقلام اساسی و استراتژیک این توفیق را داشتیم که ذخیره سازی مناسبی با  محوریت مواد اولیه داشته و با توجه به این ذخیره سازی به موقع توانستیم در آن شرایط ظرفیت تولیدی را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: برای تهیه جهیزیه فرزندان بازنشستگان و شاغلین در طرحی به نام طرح مطلع عشق که در روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) بنا شده؛ نمایشگاه دائمی در فروشگاه مرکزی افتتاح کردیم و اقلام مورد نیاز سبد جهیزیه  که برخی از اقلام تولیدی سازمان اتکا و برخی از اقلام کارخانجات معتبر می باشد، به صورت اقساط با بازگشت ۶۰ ماهه و سقف وام صد میلیون تومان و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.  اقلامی که در این سبد است به صورت گارانتی با تضمین ۳۶ماهه می باشد که سازمان اتکا تضمین خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده دارد.