به گزارش اکونا پرس،

در این اجلاس دکتر محمد رفیعی مدرس رسمی دوره های توسعه کسب و کار و مدیرعامل شرکت تبلیغاتی مجریان به اهمیت مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها و شرکت های خصوصی پرداخت و تاثیر آن بر روی برندینگ شرکت ها توضیح داد.

وی در پایان سخنان خود به عملکرد سازمانی شرکت تبلیغاتی مجریان در سال 1401 پرداخت و داستان آزادی 84 زندانی جرایم غیر عمد را توسط شرکت مجریان توضیح داد

محمد رفیعی افزود : بنده داستان مسئولیت اجتماعی شرکت مجریان راعرض میکنم 

اول اینکه ما نیز در مجموعه شرکت ، همه ساله روز تولد همکاران را جشن و هدیه نفیسی به آنان اعطا میکنیم. 

دوم اینکه همانطور که میدانید و رسانه ای شد امسال بنده تصمیم گرفتم تمام هزینه های سازمانی و شخصی مربوط به تولد اینجانب قطع گردد و معادل آن به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دهیم که این امر محقق شد و توانستیم یک زندانی محترم را آزاد نماییم و به آغوش خانواده برگردانیم.

به همین دلیل داستان مسئولیت اجتماعی شرکت مجریان بدین گونه شکل گرفت که در ابتدای سال تصمیم گرفتیم در روز تولد پرسنل و همکارانمان ، هزینه های مربوطه اختصاص به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد اختصاص یابد که در روز تولدشان و توسط خودشان این اقدام صورت میگیرد.

این مسئولیت اجتماعی در 6 ماه گذسته انجام شد و در 6 ماه آینده هم انجام می شود و با افتخار عرض میکنیم برای تمام 84 پرسنل و مدیران شرکت مجریان 84 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد میکنیم.

دکتر رفیعی در پایان از سازمانها و شرکت ها درخواست کرد این اقدام را الگوبرداری نمایند و افزود : قطعا شما سازمانهای بزرگتری از ما دارید و نفرات به مراتب بیشتری را می توانید آزاد نمایید.

این حرکت اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شرکت تبلیغاتی مجریان مورد استقبال و تشویق تمامی حاضرین و مقامات محترم مجلس و دولت و دانشگاهیان و مدیران شرکت ها و سازمان ها گردید.

در پایان اجلاس ، از 35 سازمان پیشرو در امر مسئولیت پذیری در کشور تقدیر به عمل آمد.

در همین راستا جایزه ملی هاتف به مدیران سازمانهای فوق اعطا گردید.

فیلم مراسم مسئولیت پذیری اجتماعی

همچنین دکتر محمد رفیعی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی مجریان موفق به دریافت تندیس زرین "جایزه ملی هاتف" در بخش شرکت های تبلیغاتی گردید.

این اجلاس با حمایت معنوی وزارتخانه های صنعت و معدن ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، صنعت و معدن ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کار و تعاون ، دانشگاه تهران ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه الزهرا ، دانشگاه خوارزمی ، کنفدراسیون صنعت ایران ، فرمانداری تهران برگزار شد.