یکی از بهترین هتل های تهران هتل اسپیناس پالاس تهران است که در سال 94 در شمال‌ غرب تهران که سعادت‌‍‌آباد نامیده می‌شود و یکی از بهترین مناطق با آب‌وهوایی بسیار عالی است، افتتاح شد و نام اسپیناس آن از محل قرارگیری آن الهام گرفته شده که نام کوهی در شمال ایران است و به معنی اسکان گرفتن در محلی ییلاقی است.

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران با چشم‌اندازی زیبا و معماری مدرن و کلاسیک، یکی از هتل های لوکس تهران است و بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان ارائه می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد.

نمازخانه، اتاق میهمان و جلسات کاری، سالن کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، ماساژ غیررایگان، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت بالا، خودپرداز، حمام سنتی غیررایگان، خدمات CIP، استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، گشت غیررایگان، کرایه اتومبیل با راننده، ویلچر، روم سرویس 24 ساعته، سالن آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی، اینترنت رایگان و ...

انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس و قیمت‌های آن

هتل اسپیناس پالاس 21 طبقه و 400 باب واحد اقامتی دارد که شامل اتاق و سوئیت می‌شود و هرکدام از آن‌ها بر اساس امکانات متفاوتی که دارند، دارای قیمت‌های مختلفی هستند. قیمت هتل اسپیناس پالاس از 4.000.000 شروع شده و برحسب اتاق‌های انتخابی افزایش می‌یابد. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از:

  • اتاق یک تخته CF و EF با 1 تخت سینگل و بدون ظرفیت نفر اضافه

  • اتاق دوتخته دبل استاندارد CF و PF و EF با ظرفیت 1 نفر اضافه

  • اتاق دوتخته توئین رو به شهر CF با 2 تخت سینگل با ظرفیت 1 نفر اضافه

  • اتاق دو تخته رویال فمیلی CF، PF،  EF بالکن‌دار و رو به شهر در طبقات 10 تا 20

  • سوئیت دونفره EF ویژه بالکن‌دار و رو به شهر

  • اتاق دو تخته گاردن بالکن‌دار در طبقه 4

  • اتاق سه تخته خانوادگی EF و رو به شهر

  • اتاق سه تخته خانوادگی EF رویال فمیلی

  • اتاق سه تخته جدا CF و PF و رو به شهر

  • سوئیت جونیور سه‌نفره و خانوادگی CF و PF

  • سوئیت جونیور سه‌نفره EF

  • سوئیت ویژه سه‌نفره سیگنچر

  • سوئیت یک‌خوابه و دوخوابه چهارنفره رویال

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

همان‌طور که می‌دانید هتل‌ های پنج ستاره تهران هم مانند هر هتل لوکس دیگری دارای بهترین غذا و نوشیدنی در رستوران‌های خود است. رستوران های هتل اسپیناس پالاس هم چند رستوران و کافی‌شاپ با غذا و نوشیدنی‌های متنوع و باکیفیت دارد که می‌توانید با رزرو از سامانه ما در رهی نو، در رستوران‌های آنجا غذا میل کنید و از طعم بی‌نظیر غذا و رستوران‌هایش لذت ببرید.

ـ رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس: تجربه طعمی متفاوت و بی‌نظیر از غذاهای ایرانی، فرانسوی و ایتالیایی در رستوران لاتون از مواردی است که پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک‌بار امتحان کنید. برخورد گرم و صمیمی پرسنل و چیدمان و تزئین غذا توسط سرآشپزهای چیره‌دست به جذابیت این رستوران می‌افزاید.

ـ رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس: این هتل با فضایی مدرن و معماری خاص خود که در طبقه 21 هتل اسپیناس پالاس قرار دارد، فضایی دنج و دلپذیری دارد و می‌توانید هنگام صرف غذاهای خوشمزه و لذیذ، تهران را زیر پای خود تماشا کنید.

ـ رستوران دیبا اسپیناس پالاس: اگر علاقه‌مند غذاهای سنتی و اصیل ایرانی هستید، این رستوران بهترین انتخاب است. طعم و عطرهای این رستوران بی‌نظیر است و فضای رمانتیک با طراحی خوش‌نقش‌ونگار هر شخصی را مجذوب خود می‌کند. همچنین در کنار غذا می‌توانید چای، قهوه و دم‌نوش پالاس معروف رستوران اسکای لانژ را سفارش دهید.

ـ کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس: در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سردوگرم را به همراه کیک و شیرینی‌های خوشمزه، درحالی‌که تهران را تماشا می‌کنید سفارش دهید و لحظات خوبی را برای خود ثبت کنید. همچنین کافه سان ست، سالن ویژه افراد سیگاری دارد که در آن سالن می‌توانند سیگار بکشند و ازآنجایی‌که کل هتل به‌جز سالن مخصوص سیگار از قانون none smokers تبعیت می‌کند، سالن سیگار کافه، یک مزیت برای افراد سیگاری تلقی می‌شود.

قوانین هتل اسپیناس پالاس

آشنایی با قوانین هتل موجب می‌شود که بدون مشکل و سریع‌تر در اتاق و سوئیت خود مستقر شوید. پس قبل از رفتن به هتل اسپیناس پالاس با قوانین آنجا آشنا شوید.

ـ ساعت تحویل دادن سوئیت یا اتاق ساعت 15 و ساعت تحویل گرفتن 11 است.

ـ در هنگام اعلام کنسلی، طبق قوانین مصوب هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه می‌شود.

ـ پذیرش خانم‌های تنها مانعی ندارد.

ـ به‌همراه‌داشتن شناسنامه و کارت ملی برای ایرانیان و پاسپورت برای مسافرین خارجی الزامی است.

ـ در صورت ارائه صیغه نامه، باید مهر برجسته و شماره ثبت داشته باشد.

ـ هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان و بالای 3 سال، مسافر کامل محاسبه می‌شود.

رزرو آنلاین هتل اسپیناس پالاس در رهی نو

برای رزرو هتل اسپیناس پالاس با قیمتی مناسب‌تر، با مراجعه به سایت رهی نو و رزرو هتل، می‌توانید هرکدام از اتاق یا سوئیت‌ها را که دوست داشتید را با تخفیف ویژه رزرو کنید. از طرفی ما در رهی نو با پشتوانه و راهنمایی در صورت لزوم، تضمین می‌کنیم که از انتخابتان اطمینان کامل حاصل کنید.