به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، شنبه شب و در جریان اغتشاش فتنه‌گران در محله امام‌زاده حسن تهران، بسیجی مدافع امنیت "سلمان امیراحمدی" که از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی شاغل در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران بود، به درجه رفیع شهادت رسید. برادر این شهید والامقام نیز در سال 1384 در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.
دکتر موسوی در این دیدار ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهید امیراحمدی، به فرمایشی از مقام معظم رهبری درباره اینکه شهید با شهادت خود وارد حریم الهی شده و شهدا این هدیه‌ی الهی را به قیمت مجاهدت به‌دست آوردند اشاره کرد و گفت: به تعبیر حاج قاسم، شرط شهید شدن شهید بودن است و شهید امیراحمدی هم مزد پایمردی و مجاهدت خود را با این شهادت گرفت.
دکتر موسوی افزود، ما افتخار می‌کنیم که شهیدانی مثل شهید امیراحمدی را در سازمان تأمین اجتماعی داشته و داریم و انشالله با خون و آرمان این عزیزان پیمان می‌بندیم که راه آن‌ها در مسیر ولایت، خدمت به مردم و حفظ ارزش‌ها و هویت دینی و ملی را ادامه دهیم. دکتر موسوی با اشاره به مظلومیت شهدای امنیت گفت: این شهدا به صورت خاص توفیق شهادت پیدا کرده‌اند. امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان بایستیم و از تمامی شهدا طلب استعانت می‌کنیم. اگر کسی به معنای واقعی پا در مسیر خدمت به مردم گذاشت، شب و روز نخواهد داشت و مثل شهدا باید تا پای جان به پای مردم و این نظام و  انقلاب بایستد و این درسی است که شهدای امنیت به ما در برابر این دسیسه دشمنان دادند. شهدا ستاره‌های درخشان این کشور هستند و تقدیم کردن دو شهید توسط این خانواده نشانه عنایت خداوند و افتخار بزرگی است که امیدواریم همه ما قدردان این رشادت‌ها باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، علاوه بر دیدار با خانواده این شهید همکار، با صدور پیامی، شهادت این همکار ایثارگر سازمان را به خانواده شهیدپرور این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفت. متن پیام دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

(ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاء ولکن لا تشعرون)
خانواده محترم  و شهیدپرور امیراحمدی
با سلام و احترام؛ شهادت همکار گرانقدرمان بسیجی مدافع امنیت "شهید سلمان امیراحمدی" توسط اغتشاشگران و عوامل داخلی دشمنان استقلال و شکوفایی این مرز و بوم در اغتشاشات اخیر را به آن خانواده محترم و به جمیع بازماندگان و بستگان آن شهید زنده‌یاد، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
بی شک یاد و خاطره ایثار و  فداکاری آن شهید بزرگوار در راه حفظ امنیت ایران و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، برای همیشه در اذهان ایرانیان، زنده و جاوید خواهد بود و راه و سیره ایشان از سوی همکاران‌شان در سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه خواهد یافت.
برای شما و همه بازماندگان محترم، آرزوی صبر و شکیبایی و برای آن شهید والامقام، از درگاه احدیت طلب علو درجات و همنشینی با اولیاء و صالحان دارم.

میرهاشم موسوی

مراسم تشییع پیکر پاک شهید امیراحمدی، صبح امروز (دوشنبه 18 مهر) ساعت نه و سی دقیقه صبح از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار خواهد شد.