به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازمرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «احمد غریوی» مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی که پنج‌شنبه دهم آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش جهادی با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، فرهنگی‌ و آموزشی، خدمات عمومی و عمرانی برگزار شد.

وی مهم‌ترین برنامه‌های رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در روستای جعفرآباد جنگل از توابع بخش آفتاب شهرستان تهران را ارائه خدمات پزشکی، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم‌التحریر، بازسازی منازل روستایی، استقرار میزخدمت، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، با مشارکت حوزه بسیج سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

غریوی، توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه سازندگی را از تکالیف مهم جهادگران دانست و گفت: باید بدانیم حرکت‌های جهادی صرفاً یک کار عمرانی نیست بلکه آثار و برکات فرهنگی زیادی در خودسازی افراد دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده سراسر کشور دارد.

مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش جهادی را رفع محرومیت در مناطق محروم و تقویت خودسازی جهادگران دانست و گفت: تقویت امید به زندگی در مناطق محروم و رفع بسیاری از محرومیت‌ها و خدمت‌رسانی از جمله برکات این حرکت فرهنگی است.