به گزارش اکونا پرس،

درمتن این پیام آمده است؛

« ۱۵ آذرماه روز حسابداربه نام کسانی گره خورده است که زبان تجارت را به خوبی می‌شناسند و دانش، امانت و دقت را سرلوحه حرفه خود می‌دانند، این روز فرصت مغتنمی است برای پاسداشت رسالت حرفه‌ای جامعه حسابداری و حسابرسی شرکت شهروند که همواره به عنوان یکی از بازوان توانمند و قابل اتکای این شرکت شناخته می‌شوند.

محصول نهایی نظام حسابداری، گزارش‌ها و صورت‌های مالی است که مبنای تصمیم‌گیری مدیران وصاحبان سرمایه قرار می‌گیرد، اما بدون تردید نقش بی‌بدیل حرفه حسابداری درراستای شفاف‌سازی اقتصاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی و کلان جامعه نیز دارای اهمیت و اولویت است.

حسابداری به عنوان یک نظام پردازش اطلاعات، داده‌های خام مالی را دریافت نموده، آنها را به نظم در می‌آورد وامکان قضاوت و تصمیم گیریهای آگاهانه را فراهم می سازد، این ماموریت مهم در شرکت شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تنها برند تجاری مجموعه عظیم شهرداری تهران برعهده همکاران شریفی است که سال‌هاست با اعداد و ارقام و ترازهای مالی، مبنای درست تصمیم‌سازی و توسعه خدمات شهروند را فراهم نموده‌اند.

فرا رسیدن این روز را به تمامی فعالان سخت‌کوش، متخصص و امین حوزه‌های مالی و حسابداری، بخصوص همراهان خوبم درشرکت شهروند تبریک می‌گویم و از خداوند متعال عزت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.»

داود قربانیان

مدیرعامل