به گزارش اکونا پرس،

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 8 خردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر عین الله شریف پور نماینده ماکو، چالدران، پلدشت و شوط به رئیس جمهور در خصوص عوارض خروج از کشور مرزنشینان، دانشجویان به سال 1396

تذکر عین الله شریف پور و اکبر رنجبرزاده به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال 96 اعم از پاداش پایان خدمت و مرخصی.

تذکر عین الله شریف پور به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم اقدام عاجل به دستورات صادره از سوی شما در ارتباط با اماکن ورزشی شهری و روستایی 4 شهرستان ماکو، چالدران، پلدشت و شوط.

تذکر روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا به اتفاق 12 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش و دادگستری در خصوص وقایع خلاف اخلاق و شرع در ناحیه 2 آموزش و پرورش در یکی از مدارس غیر انتفاعی، انتظار برخورد جدی و مجازات متناسب در اسرع وقت و اطلاع به نمایندگان مجلس.

تذکر سید جواد ساداتی نژاد، سید جواد ابطحی، حسینعلی حاجی دلیگانی، احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در انتصاب رئیس آموزش و پرورش کاشان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان.

تذکر سید جواد ساداتی نژاد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دلیل عدم رعایت حق کارگران کاشانی در احداث بیمارستان تامین اجتماعی کاشان علیرغم وعده 15 ساله چیست.

تذکر شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر راه و شهرسازی چرا بین نیروهای خدماتی و شرکتی فرودگاه های کشور و دیگر نیروهای قراردادی در پرداخت حقوق و سایر مزایا تفاوت فاحش قائل هستید.

- تذکر شهاب نادری به رئیس جمهور؛ نیروهای قرارداد مستقیم با سابقه بالا دارای رشته های مربوط را تعیین تکلیف کنید.

- تذکر داود محمدی به وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص رسیدگی به درخواست های رانندگان حمل و نقل مبنی بر افزایش منطقی کرایه حمل کالا، نظارت بر اخذ کارمزد شرکت های حمل و نقل، ایجاد واحدهای نوبت نویسی، پیشگیری از سوءاستفاده شرکت های حمل و نقل از بیمه مسئولیت مدنی و بازنگری در قوانین بیمه تامین اجتماعی درخصوص سهم راننده و سختی کار رانندگان حمل و نقل و مسافر و از کارافتادگی و بازنشستگی آنها.

- تذکر حسین نیاز آذری به وزیر ورزش و جوانان درخصوص نظارت بیشتر بر مسابقات ورزشی از جمله فوتبال و همچنین عملکرد فدراسیون فوتبال تا حقی از تیم ها ضایع نگردد.

- تذکر رامین نورقلی پور به وزیر نیرو درخصوص رسیدگی عاجل به کمبود آب شرب تعداد بالایی از روستاهای شمالی و شرق استان گلستان.

- تذکر حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان به وزیر نیرو درخصوص هر چه سریع تر اقدام لازم جهت کنترل برداشت آب به صورت خلاف و مازاد بر سهمیه صورت بگیرد تا مردم اصفهان جهت تامین آب آشامیدنی بیش از این دچار مشکل نشوند.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر کشور درخصوص ضرورت رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز با توجه به تعهدات شما در خردادماه سال 96 در مجلس شورای اسلامی.

- تذکر نادر قاضی پور به وزیر دادگستری درخصوص لزوم ایجاد تمهیدات لازم به منظور حفظ جان وکلای دادگستری

- تذکر سید ابوالفضل موسوی بیوکی به اتفاق آقایان تابش، دهقانی فیروزآبادی، صباغیان و 5 تن از نمایندگان به وزیر کشور درخصوص تامین امنیت خطوط انتقال برق و آب یزد

- تذکر مجید کیانپور به رئیس جمهور درخصوص دستور موکد به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان امور عشایر کشور به منظور جلوگیری از تخریب و احداث جاده مواصلاتی به دریاچه گهر اشترانکوه لرستان