به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این دیدار صمیمی، دکتر «داریوش نوروزی» با تمجید از انجام چنین فعالیت هایی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، تاکید کرد:  تکریم مفاخر کشورمان امری شایسته و در خور شان بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز است و از جمله برنامه هایی است که باید ادامه یابد.

این استاد پیشکسوت دانشگاه علامه طباطبایی و از اساتید برجسته حوزه تکنولوژی آموزشی در کشور با بیان اینکه «بازنشستگی آغاز بازآفرینی است» اظهارداشت: بازنشستگی نباید پایان کار و فعالیت افراد تلقی شود، بلکه آغازی است برای ساختن و انجام برنامه ها و کارهای جدید؛ بنابراین بازنشستگان نباید این دوران را نقطه پایان تلقی کنند.

نوروزی رشد هر جامعه را مدیون آموزش آن جامعه عنوان کرد و افزود: آموزش در همه زمینه ها از جمله حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مهم و ضروری است و به طور قطع در رشد و پرورش نسل های آینده اثرگذار است و باید به آن توجه کنیم.

نوروزی دو سال پیش در گفتگو با نشریه رشد تکنولوژی آموزشی گفته بود: ما یادنگیرنده نداریم. در مدرسه ها هر چه داریم یادگیرنده هستند؛ فقط بعضی ها کندیادگیر و بعضی ها تندیادگیر هستند و معلم خوب معلمی است که بتواند آن کندیادگیرها را کمک کرده و به تندیادگیر تبدیل کند. معلم میتواند و باید روش های متفاوتی برای یادگیرندگان خود بکار گیرد.

در این دیدار صمیمی که با حضور محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و زهرا زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد، با اهدای لوح تقدیری از مقام استاد «داریوش نوروزی» تجلیل شد.

دکتر «داریوش نوروزی» متولد سال ۱۳۳۲ در شهر تهران است. وی که عضو هیات علمی و از اساتید برجسته دانشگاه علامه طباطبایی در رشته تکنولوژی آموزشی بوده، فارغ التحصیل رشته تکنولوژی سیستم‌های
آموزشی از دانشگاه ایندیانای آمریکاست. کتابها و مقالات تألیفی و ترجمه‌ای فراوانی از وی در زمینه طراحی آموزشی، روش‌ها و فنون تدریس در دسترس معلمان و دانشجو معلمان کشور قرار دارد. مدیریت شورای تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و عضویت در کمیته برنامه ریزی درسی علوم تربیتی شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله سوابقی است که در کارنامه علمی و اجرایی دکتر داریوش نوروزی ثبت شده است.